۵۵۰۰ نفر روز گروه‌های جهادی افسران ولایت به نقاط محروم بوشهر اعزام شدند

۵۵۰۰ نفر روز گروه‌های جهادی افسران ولایت به نقاط محروم بوشهر اعزام شدند

ذالفقار عباسی‌فر ظهر امروز در بررسی اجرای اردوهای جهادی در طرح‌های محرومیت‌زدایی در نقاط روستایی و محروم استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح نوروزی محرومیت‌زدایی در استان بوشهر اظهار داشت: آغاز فعالیت‌های جهادی به اواخر دهه 70 برمی‌گردد زمانی که گروه‌های جهادی مثل شما به خدمت رسانی به مردم محروم مشغول بودند ولی امروز فعالیت بسیج سازندگی قابل مقایسه با 15 سال گذشته نیست.

وی با بیان اینکه امروز نظام و انقلاب اسلامی نیازمند کار ایمانی و اعتقادی است تاکید کرد:باید به صورت اجرایی و عملیاتی در بیرون نمود پیدا کند و در هر زمینه‌ای که ما این‌گونه عمل کردیم موفق شدیم.

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه در کنار فعالیت‌های جهادی که در مناطق محروم در حال انجام است گفتمان سازی مورد تاکید مقام معظم رهبری باید مدنظر قرار گیرد افزود: ما باید افکار عمومی را نسبت به تبعات منفی حوزه فرهنگ که دشمنان در حال فعالیت گسترده هستند را آگاه کنیم و در این زمینه بیشتر تلاش شود.

وی با اشاره به ماموریت‌های حوزه اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: نخستین ماموریت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی گفتمان سازی است که باید در این حوزه افکار عمومی را نسبت به مسائل اقتصادی آگاه کنیم و آن را به عنوان یک نبرد و میدان جنگ به آن نگاه کرد و فرهنگ کار و تلاش را تبیین کنیم.

عباسی فر، حوزه زیرساخت و بسترسازی را دومین ماموریت این نهاد دانست و گفت: تلاش شده در روستاهایی که در عرصه فرهنگی، آموزشی و بهداشتی دارای محرومیت هستند بر اساس توان و نیاز مناطق خدمات ارائه شود.

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سومین ماموریت این نهاد حمایت و پشتیبانی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی است که سالانه به طرح‌ها تسهیلاتی متناسب به نوع فعالیت اعطا می‌شود.

وی با بیان اینکه گروه جهادی افسران ولایت با حضور 700 نفر از اقشار مختلف بسیجیان در مناطق محروم استان بوشهر خدمات ارائه می‌کنند افزود: این گروه‌ها شامل بسیج دانشجویی، دانش آموزی، محلات، طلاب و مهندسین در قالب اردوهای یک روزه، سه روزه، هفت روزه و 10 روزه است که در ایام نوروز به استعداد 5 هزار و 500 نفر روز در مناطق محروم و کم برخوردار به فعالیت‌های جهادی مشغول هستند.

عباسی فر بیان کرد: گروه جهادی افسران ولایت با برخورداری از تخصص‌های موجود فعالیت‌هایی نظیر برگزاری کلاس‌های آموزشی، برگزاری کلاس‌های فرهنگی و مذهبی، برگزاری مسابقات ورزشی، فعالیت‌های عمرانی و همچنین خدمت رسانی به زائران ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها