۶۵۵ نفر در شهرستان خرمدره به کمپین "نه به تصادفات جاده‌ای" پیوستند

۶۵۵ نفر در شهرستان خرمدره به کمپین "نه به تصادفات جاده‌ای" پیوستند

محمدرضا مرادی امروز در جریان بازدید از پایگاه‌ امداد جاده‌ای شهرستان خرمدره با بیان اینکه این پایگاه این روزها در دو حوزه امداد و نجات و راهنمایی مسافران نوروزی فعالیت می‌کند اظهار داشت: از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 16 فروردین ماه امسال به صورت ویژه در خدمت مسافران نوروزی هستیم.

وی با اشاره به اینکه پنج نفر از پرسنل ما به صورت شبانه‌روزی در پایگاه حضور دارند، عنوان کرد: این افراد در طول سال آموزش‌های مختلفی را دیده‌ و امروز آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان هستند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه برای اسکان اضطراری هموطنان در پایگاه جاده‌ای تمهیدات لازم اندیشیده شده است، گفت: در صورت بروز مشکل ما در نخستین ساعات می‌توانیم 500 نفر را اسکان بدهیم که این ظرفیت قابلیت افزایش تا هزار نفر را دارد.

وی با اشاره به اینکه از آغاز طرح تاکنون 9 ماموریت امداد و نجات توسط همکاران ما انجام شده است، ابراز کرد: کل حادثه دیدگان در این 9 مورد امداد و نجات 88 نفر بود که 35 نفر از این تعداد به بیمارستان انتقال یافته و 8 نفر اسکان یافتند.

مرادی تعداد مراجعین حضوری به پایگاه هلال احمر شهرستان خرمدره را 253 نفر عنوان و خاطرنشان کرد: گشت‌های امدادی ما به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در بحث راهنمایی مسافران نوروزی به 14 هزار و 680 نفر ارائه خدمات شده است، یادآور شد: 1950 نفر نیز مراجعه به ایستگاه سلامت داشتیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه توزیع بسته‌های فرهنگی در دستور کار بوده است، اظهار داشت: در شهرستان خرمدره 655 نفر عضو کمپین نه به تصادفات جاده‌ای هستند.

وی به اجرای طرحهای بهبود رفتارهای ترافیکی و همراه امداد اشاره کرد و افزود: این طرحها با استقبال خوبی نیز مواجه شده است.

مرادی با اشاره به فعالیت یک ساله پایگاه هلال احمر شهرستان خرمدره عنوان کرد: پایگاه امداد جاده‌ای غزال در طول یک سال 167 مورد فعالیت و عملیات امداد و نجات داشته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها