بیش از ۱۰۰ هزار نفر روز در مدارس استان گلستان اسکان یافتند

بیش از ۱۰۰ هزار نفر روز در مدارس استان گلستان اسکان یافتند

محمدرضا وطنی صبح امروز در جمع خبرنگاران از پذیرش 100 هزار و 40 نفر روز در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان گلستان تا ساعت 24 دوشنبه 8 فروردین 96 خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای آغاز به کار ستادهای اسکان نوروزی تعداد 13 هزار و 233 خانوار در مراکز اسکان پذیرش شده‌اند که از این تعداد، 12 هزارو 698 خانوار، فرهنگی بوده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: بیشترین آمار پذیرش به ترتیب فراوانی به شهرستان‌های گرگان، گالیکش و علی آبادکتول اختصاص یافته است.

وی افزود: برای نوروز 96، ستاد اسکان گلستان با 20 پایگاه پذیرش در سطح استان، 2 باشگاه فرهنگیان در شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس، یک خانه معلم در شهرستان بندرگز، 185 مدرسه با 1587 کلاس درس، در سه گروه ویژه، الف و ب برای اسکان مسافران با اولویت پذیرش فرهنگیان آماده پذیرش مسافرین نوروزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان درباره وضعیت کلاس‌های در نظر گرفته شده برای اسکان نوروز 96 گفت: واحدهای آماده شده شامل 263 کلاس در گروه ویژه، 782 کلاس در گروه الف و 542 کلاس در گروه ب مجهز به امکانات رفاهی برای اسکان نوروزی است.

وطنی با بیان اینکه امیدواریم که میزبان شایسته‌ای برای مسافران و میهمانان نوروزی باشیم، افزود: پذیرش اسکان نوروزی در مدارس استان گلستان از 27 اسفند 95 آغاز و تا 12 فروردین 96 ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: همه‌ ساله در ایام عید نوروز و فصل تابستان با آغاز مسافرت فرهنگیان و دیگر اقشار جامعه، آموزش و پرورش با تجهیز و ساماندهی مدارس و کلاس‌ها به مسافران خدمات اسکان را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها