تبلیغات زودهنگام انتخاباتی نامزدها‌ در فضای مجازی ‌رصد می‌شود

تبلیغات زودهنگام انتخاباتی نامزدها‌ در فضای مجازی ‌رصد می‌شود

عبدالقدیر کریمی صبح امروز در دهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: با توجه به دقت و توجه همکاران و تجارب قبلی از انتخابات گذشته، خوشبختانه مراحل ثبت نام که مرحله سخت و پر فراز و نشیبی بود با موفقیت انجام شد.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: در بخشداری‌ها نیز این فرایند با شور و نشاط خاصی دنبال شد و مشکل خاصی در فرایند ثبت‌نام نداشتیم.

وی تصریح کرد: در بازدید آقای طهماسبی رئیس ستاد انتخابات استان و استاندار، ارزیابی بسیار مثبتی از عملکرد شهرستان داشتند.

کریمی اظهار داشت: بخشداری‌ها به ارائه گزارش‌های تحلیلی و روزانه توجه ویژه داشته باشند زیرا یک کار محتوایی است و در عین حال در ارزیابی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: انتخاب نماینده فرماندار و نماینده بخشدار از نکات مهمی است زیرا باید تجربه خوبی در زمینه آداب مدیریت داشته باشد و در این زمینه باید تعارف و رفاقت را کنار گذاشت.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس درباره فضای مجازی و نظارت آن اذعان داشت: یکی از ابزارهای مشارکت حداکثری، استفاده از فضای مجازی است اما در عین فعالیت کانال‌ها باید ضمن نظارت و رصد، در چارچوب قانون انجام شود.

وی گفت: جلسه هیئت اجرائی انتخابات در شهرستان گنبدکاووس صبح روز 14 فروردین برگزار خواهد شد.

فرهاد شیبک معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری ویژه گنبدکاووس و رئیس ستاد انتخابات این شهرستان هم در این جلسه اظهار داشت: تاکنون 10 حلسه ستاد انتخابات به صورت منظم در روزهای چهارشنبه برگزار شود که 9 جلسه برگزار شده 86 مصوبه تصویب شد.

فرهاد شیبک افزود: 98 درصد مصوبات اجرایی شده و ما توانستیم فرایند انتخابات را با دقت و حساسیت و به بهترین نحوه برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: در فرایند ثبت‌نام یک‌هزار و 345 نفر جهت حضور در شوراهای شهر و روستا کاندید شدند.

شیبک ادامه داد: از این تعداد 165 نفر در شهر گنبدکاووس، 16 نفر شهر اینچه برون، 199 نفر در روستاهای بخش داشلی برون و 965 نفر در روستاهای بخش مرکزی ثبت‌نام کردند.

وی اظهار داشت: استعلام مراجع چهارگانه در فرایند ثبت نام در همان روز یا همان شب و روز بعد انجام شد و ما بعد از 10 روز در موعد مقرر منتظر دریافت نتیجه خواهیم بود.

شیبک خاطر نشان کرد: باید در چینش انتخاب اعضای شعب دقت بیشتری صورت گیرد زیرا انتخابات این دوره نسبت به دوره‌های گذشته سخت‌تر است و باید در شمارش آرا شوراها نظارت و دقت بیشتری انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری ویژه گنبدکاووس گفت: در این انتخابات باید در همه روستاها شعبه ثابت دایر شود و پیش‌بینی می‌شود بیش از 2 هزار و 500 شعبه در مجموع حوزه شهرستان مستقر شده و بیش از 2 هزار تا 2 هزار و 500 نفر نیرو نیاز باشد.

وی یادآور شد: در چینش افراد و ترکیب جنسیتی دقت شود زیرا از آنجائی که بیشتر شعب در مساجد واقع است امکان محدویت توسط خواهران وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها