۱۳۲۲ مأموریت توسط تیم‌های اورژانس همدان انجام شد

۱۳۲۲ مأموریت توسط تیم‌های اورژانس همدان انجام شد

حبیب معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: تیم‌های اورژانس استان همدان متشکل از 350 نفر نیروی انسانی اعم از امدادگر، پزشک و پرستار برای خدمت‎رسانی به مسافران در 51 پایگاه شهری و جاده‌ای و یک پایگاه هوایی برای امدادرسانی به مسافران نوروزی مستقر شدند.

وی افزود: 100 آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک آمبولانس اتاق عمل در استان همدان برای اجرای طرح سلامت نوروزی 96 به کار گرفته شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان بیان کرد: در 10 روز نخست اجرای طرح سلامت نوروزی تیم‌های اورژانس استان همدان یک‌هزار و 322 مأموریت انجام دادند که از این تعداد ٩٩١ مورد مأموریت شهری و ٣٣١ مورد مأموریت جاده‌ای بوده است.

وی گفت: 10 ایستگاه سلامت در استان همدان برپا شده است که در این مدت 6 ٧ مورد مسافران به این ایستگاه‌ها مراجعه خدمات درمانی اورژانسی به صورت حضوری دریافت کردند.

معصومی تصریح کرد: تیم‌های اورژانس این استان در 10 روز نخست اجرای طرح سلامت نوروزی که از 25 اسفند ماه 95 آغاز شده است به یک‌هزار و 929 مصدوم امدادرسانی کردند.

وی افزود: سال گذشته 37 هزار و 173 مأموریت‌ توسط تیم‌های اورژانس 115 استان همدان انجام شده است که به نسبت به مدت مشابه سال قبل 16.6 درصد افزایش داشته است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان عنوان کرد: بیشترین مأموریت با 18 هزار و 144 مورد توسط پایگاه‌های اورژانس همدان و کمترین آن توسط اورژانس 115 شهرستان رزن با 996 مأموریت انجام شده است.

وی با بیان اینکه خدمات اورژانس به صورت شبانه‌روز به مصدومان و بیماران ارائه می‌شود، اظهار داشت: به طور متوسط 100 مأموریت در روز سال گذشته توسط اورژانس 115 استان همدان انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها