داورزنی: همه چیز قابل حل است جز مرگ که دست ما نیست

داورزنی: همه چیز قابل حل است جز مرگ که دست ما نیست

به گزارش خبرگزاری تسنیم محمدرضا داورزنی در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی درخصوص مشکلات تیراندازان گفت: در ابتدای سال 96 و از سوم- چهارم فروردین برخی از رشته‌ها اردوهای خود را آغاز کردند. در والیبال نوجوانان سفره هفت سین در سالن والیبال چیده شد و سال جدید را در سالن شروع کردند. امروز هم تیراندازان اردوی خود را در رشته تفنگ و تپانچه آغاز کردند تا در مسابقات پیش‌رو شرکت کنند. من هم در سالن حاضر شدم تا سال نو را به کادرفنی و ورزشکاران و مسئولان فدراسیون تبریک بگویم.

وی افزود: در این زمان که خانواده‌ها در تعطیلات و در سفر هستند این ورزشکاران به خاطر تیم ملی در اردو هستند و خود را برای مسابقات آماده می‌کنند. تلاش همه ورزشکاران این است که نام ایران را در عرصه‌های بین المللی با افتخار ببرند و قدرتمندانه ظاهر شوند. ما هم در کنار دوستان هستیم و در برخی از مسائلی که لازم است کارها و برنامه‌هایشان سریعتر پیش برود، آنها را کمک کنیم تا دغدغه ورزشکاران در رشته‌های مختلف کمتر باشد. خوشبختانه امکانات کمپ تیراندازی فوق العاده و استاندارد است اما در بخش اقامتی و موضوعاتی که مطالبات تیراندازان در خوراک و کمپ اقامتی است مشکلاتی بود که به سرپرست اعلام کردیم کمک کند تیراندازان در آرامش بیشتری در اردو باشند.

داورزنی یادآور شد: امسال تلاش می‌کنیم رشته‌هایی که برای بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی و المپیک 2020 آماده می‌شوند توسط وزارت ورزش حمایت بیشتری شوند. هم سلطانی‌فر و هم مجموعه وزارت ورزش در تلاش هستند مسیر روبه رشد فدراسیون‌ها هموارتر شود تا برای برگزاری اردوها، کمپ‌ها و برنامه‌هایی که در مسیر هدفدار یعنی بازی‌های آسیایی 2018 و مسابقات رشته‌های مختلف در تقویم در جهان آسیا دارند، بدون دغدغه برگزار شود.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: همه این آمادگی‌ها برای المپیک 2020 است و هدف عموم فدراسیون‌های المپیکی این است که در کسب سهمیه و حضور در المپیک بهترین عملکرد را داشته باشند. وزارت ورزش نیز سفت و سخت پای کار است و وزیر ورزش و وزارت ورزش حمایت جدی از برنامه‌های فدراسیون‌ها دارد. سعی می‌کنیم دغدغه ورزشکاران برای کمپ‌ها، اردوها، اعزام‌ها و مسابقات تدارکاتی را برطرف کنیم تا با خیال راحت‌تر کار کنند.

داورزنی در خصوص مشکلات تیراندازی از قبیل مسائل مالی، کمبود فشنگ و مربی خارجی، گفت: همه اینها قابل حل هست و همیشه به دوستان گفتم جز مرگ که دست ما نیست همه چیز قابل حل است و با برنامه‌ریزی و پیگیری‌ این مشلات حل می‌شود. تامین فشنگ و حضور مربی مورد برای رشته‌های ورزشی را هم فدراسیون‌ و هم وزارت ورزش پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها