تبریک اینستاگرامی بازیگران به مناسبت روز جهانی تئاتر/ از بهاره رهنما تا آزاده صمدی و نوید محمدزاده

تبریک اینستاگرامی بازیگران به مناسبت روز جهانی تئاتر/ از بهاره رهنما تا آزاده صمدی و نوید محمدزاده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به مناسبت هفتم فروردین (27 مارس) روز جهانی تئاتر، بازیگران زیادی در صفحات اجتماعی خود و به ویژه اینستاگرام این روز را تبریک گفتند که در ادامه برخی از آنها را می‌خوانید.

رویا میرعلمی در پستی به مناسبت این روز در اینستاگرامش نوشت: «روز جهانی تئاتر مبارک، نمایی از تیاتر سعدی تابستان سی و دو.»


آزاده صمدی نیز با انتشار عکسی از تئاتر «آیسلند» این روز را تبریک گفت.

مهدی سلطانی دیگر بازیگری بود که با انتشار پستی جدید و تبریک روز جهانی تئاتر، صفحه اینستاگرامش را به روز کرد.

او در این پست نوشت: «هفت فروردين روز جهانى تئاتر بر همكارانم و مردم بافرهنگ و هنردوست ايران و جهان فرخنده باد پ ن: صحنه‌اى از تئاتر رومولوس كبير نوشته دورنمات و به كارگردانى دوست خوبم نادر برهانى مرند، سال هشتاد و نه سالن اصلى تئاتر شهر.»

دیگر هنرمندی که به مناسبت این روز پیامی منتشر کرد، حسین پاکدل بود که با انتشار عکسی از مهدی پاکدل (برادرش) روی صحنه در صفحه‌اش نوشت: «حسین پاکدل چقدر ديدن انسان‌هاى خوش نيت لذت بخش است؛ كسانى كه در كمال زيبايى و وقار افكارشان را روى صحنه، در حضور ما مى‌پرورانند و براى تحت تأثير قرار دادن ما به جاى حيله و ترفند، صرفاً از حضورِ كاملأ انسانى خود استفاده مى كنند. چه دريافتِ زيبا، درخور توجه و شادمانه اى از تئاتر است و چقدر ما به آن نيازمنديم. "راينر ماريا ريلكه" ... روز جهانى تئاتر مبارك ...»

شبنم مقدمی نیز با انتشار یک عکس نوشت: «تئاتر ،يك ضرورت است.چيزي شبيه به نان. (پيتر شومان) روز جهاني تئاتر مبارك . عكس ، پشتِ صحنهء نمايشِ "نامه هايي به تِب"،به كارگرداني سيامك احصايي.ست، كه پاييز٨٩،در سالن سمندريان اجرا شد. صورت ِ من،دستانِ هنگامه صالحي.وقت گريم. عكس از حميد جبلي»

نسیم ادبی بازیگر دیگری بود که پستی جدید در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «همه تقويم ها بدهكارند.. يك سيصد و شست و چهار روز .. به هفت مارس روز جهاني تئاتر.»

ستاره اسکندری نیز با انتشار یک عکس با صورتک‌های معروف غمگین و شاد تئاتر و جمله «روز جهانى تئاتر مبارک» صفحه‌اش را به روز کرد.

بهاره کیان افشار نیز در صفحه اش نوشت: «تاتر آئينه تاريخ و امروز ماست تاتر روح زندگى در من است... روز جهانى تاتر مبارک. عكسهايى از پشت صحنه اولين بازيگرى حرفه اى و اجراى عمومى ام در نمايش بازرس هاند واقعى ١٣٩١-تابستان كارگردان بورژين عبدالرزاقى ياد خوبش بخير... بازيگران : اليكا عبدالرزاقي، ميلاد رحيمي، بابك كريمي، بهاره كيان افشار، سينا فريد، ساناز زماني، امير آقاجان، شهروز شبستري و فواد اصفهاني»

نوید محمدزاده نیز دیگر بازیگری بود که با انتشار یک عکس از نمایش «دل سگ» این روز را تبریک گفت.

الهام پاوه نژاد هم به مناسبت این روز در صفحه اینستاگرامش نوشت: «روز جهاني تأتر، براي عاشقان صحنه و آن ها كه حرمت اين عشق را پاس مي دارند مبارك باشد... به تمام خانواده ام در تأتر تبريك ميگم و آرزو مي كنم امسال، حالِ بهتري براي همگي ما رقم بخورد و تصميم گيرندگان براي اين حوزه، مهربان تر باشند.. پي نوشت: عكس مربوط به ديروز تست لباس و گريم نمايش كافه_پولشري كه فيش فروش آن از امروز در سايت تيوال آغاز شد... »

حمیدرضا آذرنگ هم در صفحه اش نوشت: «همه تقويم ها بدهكارند ..... يك سيصد و شصت و چهار روز ..... به هفتِ مارس روز جهانى تئاتر»

نیما شعبان‌نژاد، بازیگر مجموعه تلویزیونی «خندوانه» نیز در پستی تازه نوشت: «تئاتر جان روزت مبارك. ٢٧ مارس روز جهاني تئاتر.»

امیر جعفری هم با انتشار این پست، روز جهانی تئاتر را تبریک گفت: «تئاتر،يك ضرورت است...چيزي شبيه به نان. پيتر شومان روز جهانی تئاتر مبارک.»

بهاره رهنما نیز دیگر بازیگری بود که در اینستاگرامش درباره روز جهانی تئاتر نوشت: «روز جهانی تیاتر به همه شما عزیزان و همکارهای نازنینم مبارک باد، امروز برای من روز مهمیه چون اگر تیاتر نبود ، زندگی من بعد از پریا مهمترین رنگش رو نداشت و من هم فرصت اینهمه تجربه نقش ها و زندگی های متفاوت رو با یکبار به دنیا اومدن نداشتم...
دراولین روزهای بعد تعطیلات با مهمترین اثر هنری همه عمرم شما رو خواهم دید:
"سونات پاییزی"برگمان به روایت جلال تهرانی
با بازی گلچهره جان سجادیه و من...
به نظرم همون هفته اول کار رو ببینید من هرگز اعتقاد ندارم دیرتر کار بهتر خواهد شد ،شور روزهای اول اجرا دیدنی است و ممکنه هفته های بعد تهیه بلیط سخت بشه،خرید از تی وال و مکان سالن سمندریان مجموعه ایرانشهر
از متن نمایش:اولین باری رو که عاشق شدم یادته؟
از دستش دادم و دیگه هرگز برام تکرار نمیشه...»

57244

منبع: خبرآنلاین

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها