لالجین به‌عنوان شهر جهانی سفال باید شایسته‌تر معرفی شود

لالجین به‌عنوان شهر جهانی سفال باید شایسته‌تر معرفی شود

محمد ناصر نیکبخت ظهر امروز در بازدید از روند ساخت پروژه بیمارستان 64 تختخوابی بهار اظهار داشت: بیمارستان بهار یکی از خواسته‌های مردم است که ضرورت دارد هر چه سریعتر آماده بهره برداری شود.

وی گفت: با پیمانکار پروژه جلسه خوبی برای تسریع در اتمام پروژه با اولویت‌بندی مناسب برگزار شده و دانشگاه علوم پزشکی نیز برای تجهیز بیمارستان بهار آمادگی خود را اعلام کرده است.

نیکبخت افزود: اعتبار بیمارستان که از مصوبات سفر رئیس جمهور است به صورت کامل تخصیص یافته است و همه تلاش مسؤلان تسریع در اتمام ساخت بیمارستان و پاسخ به خواسته مردم است.

استاندار همدان همچنین در بازدید از نمایشگاه و دبیرخانه شهر جهانی سفال لالجین گفت : مدیر کل گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی استان را مدیر شایسته‌ای می‌شناسم که می‌تواند و باید لالجین را بهتر و شایسته‌تر معرفی کند.

وی با بیان اینکه ساختمان دبیرخانه باید معرف سفال و شهر جهانی لالجین و ساختمانی جذاب برای گردشگران باشد،گفت: فروش سفال خارجی در لالجین ممنوع است و اصناف باید این ممنوعیت را به نفع شهر جهانی سفال لالجین رعایت کنند و سرمایه‌گذاری برای صنایع بسته بندی سفال لالجین پیگیری شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها