دیکته از بالا به پایین در جریان اصلاحات را قبول ندارم

دیکته از بالا به پایین در جریان اصلاحات را قبول ندارم

احمد دنیامالی عضو شورای شهر تهران امروز (یکشنبه 6 فروردین) پس از ثبت‌نام در انتخابات شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود ناو هواپیمابر آمریکا و برخورد نیروهای مسلح کشورمان با آنها گفت: در ایام نوروز یک ناو هواپیمابر امریکایی وارد تنگه هرمز شد که بر خلاف انعکاسی که در دنیا وجود داشت، نیروی دریایی سپاه و ارتش در برخورد با آن حرفه‌ای عمل کردند.

وی با بیان اینکه اگرچه در شرایط انتخابات هستیم اما به تحرکات منطقه توجه کامل داریم، ادامه داد: جهانیان باید بدانند اگر لازم باشد آماده پوشیدن رخت و لباس بسیجی هستیم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به وجود برخی نقاط ضعف در شهرداری تهران، اظهار داشت: ما خلاء قانونی داریم. شورای شهر ما شورای شهر نیست بلکه شورای شهرداری است.

دنیامالی با تاکید براینکه تا زمانی که لایحه مدیریت شهری مصوب و به سمت تمرکززدایی دولت نرویم، نمی‌توانیم در همه امور شهری ورود کنیم، تصریح کرد: لایحه مدیریت شهری باید در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.

وی با بیان اینکه مکانیزم انتخاب شهردار در کشور ما مشکل دارد، گفت: در بحث انتخاب شهردار مشکل داریم. باید چندین نفر در بحث شهرداری کاندیدا شوند و برنامه‌های خود را اعلام کنند و از میان آن‌ها شهردار انتخاب شود.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه که شما در شورای شهر چهارم در لیست اصلاح‌طلبان حضور داشتید اما عملکردی در جهت رویکرد اصلاحات نداشتید و حتی اعلام کردید به قالیباف رای می‌دهید، عنوان کرد: جریان اصلاح‌طلبی در درون و ذاتش بر پایه تجمیع آرا است و عده‌ای فکر می‌کنند جریان اصلاح‌طلبی دیکته از بالا به پایین است و همه باید تایید کنند این غلط است و من نیز قبول ندارم.

دنیامالی تاکید کرد: در حال حاضر هم معتقدم باید به دنبال نیروهای قوی‌تر و شاداب‌تر برویم و بر اساس منافع مردم عمل کنیم. جریان اصلاحات هم در همین راستا گام برداشته و سران اصلاحات هم بارها تاکید کرده‌اند که منافع مردم را ارجح می‌دانند

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها