ترافیک در محورهای مواصلاتی استان مرکزی روان است

ترافیک در محورهای مواصلاتی استان مرکزی روان است

سرهنگ ایرج کهریزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به تدابیر و تمهیدات اندیشیده شده و حضور فعال و اثربخش نیروهای انتظامی و امدادی در محورهای مواصلاتی استان، ترافیک روان و بدون مشکل است.

وی افزود: امروز با وجود حجم بالای مسافرت‌های نوروزی، روزی بی‌حادثه در استان سپری شده و تاکنون هیچ‌گونه حادثه فوتی در سطح محورهای استان گزارش نشده است.

فرمانده پلیس راه استان مرکزی توجه به هشدارهای پلیس در طول مسافرت را تضمینی بر سلامت و ایمنی رانندگان دانست و تصریح کرد: خستگی و خواب‌آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز، بی‌توجهی رانندگان و عدم توجه به جلو از مهمترین علت‌ها در وقوع تصادفات فوتی است که لازم است رانندگان در رعایت آن دقت نظر لازم را داشته باشند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از توزیع بیش از 900 عدد تجهیزات ایمنی ترافیک به شهروندان ساکن در حاشیه محورهای مواصلاتی در یک ماهه اخیر خبر داد و گفت: در تداوم برنامه‌ریزی‌های امنیت بخش پلیس و در هماهنگی انجام شده در طول سال کلاس‌های آموزشی توسط کارشناسان پلیس راه استان برای افرادی که در حاشیه محورهای مواصلاتی زندگی می‌کنند، به صورت مستمر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین به منظور افزایش ضریب استفاده از وسایل نقلیه در محدوده محورهای مواصلاتی، تجهیزات ایمنی نیز به صورت رایگان بین ساکنان این مناطق تقسیم می شود تا فرهنگ استفاده از تجهیزات ایمنی به بهترین شکل در میان آنها توسعه یابد.

کهریزی به آمار یک ماهه اخیر پلیس راه استان در این راستا اشاره کرد و افزود:‌ با همکاری انجام شده از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در یک ماهه اخیر تعداد 250 عدد کلاه ایمنی و 655 عدد شبرنگ تراکتور و موتورسوار نیز توزیع شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها