ناپدید شدن یک دختر جوان در رودخانه در فسا/خسارت سیل به بافت‌های فرسوده

ناپدید شدن یک دختر جوان در رودخانه در فسا/خسارت سیل به بافت‌های فرسوده

راضیه فنایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به حادثه سقوط خودروی پراید در رودخانه کهنکویه شهرستان فسا اظهار داشت: این خودرو با 8 سرنشین از مرودشت عازم یکی از روستاهای فسا بود که به دلیل سهل‌انگاری و بی‌احتیاطی در رودخانه کهنکویه سقوط کرد.

وی با بیان اینکه 7 سرنشین این خودرو با کمک نیروهای امدادی نجات یافتند، گفت: یک دختر 18 ساله از سرنشینان این خودرو ناپدید شده و با وجود اینکه پیگیری همچنان ادامه دارد اما تاکنون نشانی از وی پیدا نشده است.

فنایی با بیان اینکه یک نفر از نیروهای امدادی در حین کمک به این خودرو دچار سانحه شد، افزود: با کمک نیروهای امدادی این آتش‌نشان از سیل نجات یافت و حال وی در حال حاضر خوب است.

معاون فرماندار ویژه فسا با اشاره به آبگرفتگی معابر شهر فسا بیان کرد: عمده خسارت شهرستان مربوط به بافت‌های فرسوده است که آن هم به دلیل این است که در سیل سال 95 زمین سیراب شده و امکان جذب آب در زمین وجود ندارد.

وی درباره وضعیت مسافران نوروزی عنوان کرد: در ورودی و خروجی شهرستان فسا نیروهای امدادی مستقر شدند و برای پرهیز از رخداد حوادث جاده‌ای مسافران به مکان‌های اسکان اضطراری راهنمایی می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها