خبر لغو ورود گردشگران خارجی به همدان صحت ندارد

خبر لغو ورود گردشگران خارجی به همدان صحت ندارد

محمدناصر نیکبخت شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر و ستاد اسکان اظهار داشت: همدان از ابتدای نوروز تاکنون میزبان تعداد زیادی از مسافران بوده که در این زمینه میراث فرهنگی و شهرداری همدان اقدامات خوبی را نسبت به سالهای اخیر انجام دادند.

فرصت دو ماهه بازاریان لالجین برای جمع‌آوری کالاهای چینی و خارجی

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال فروش کالاهای چینی و خارجی در شهر جهانی سفال ممنوع شده است گفت: در مورد لالجین برای فروش و جمع‌آوری اجناس چینی نهایتا دو ماه فرصت داده شده تا بازار لالجین از کالاهای خارجی تهی شود و این فرصت به سبب متضرر نشدن واحدهای مستقر در لالجین اعطا شد.

نیکبخت بیان کرد: آمار ورود گردشگران داخلی به همدان تا کنون خوب بوده ضمن اینکه گردشگران خارجی نیز بیشتر در ایام بهار و تابستان از همدان دیدن می کنند.

وی با تأکید بر اینکه در همدان تمامی امکانات برای میزبانی شایسته از مسافران فراهم شده است عنوان کرد: امیدواریم همدان به جایگاه اصلی و شایسته خود در حوزه گردشگری برسد.

استاندار همدان با اشاره به نام‌گذاری امسال گفت: نامگذاری سال 96 موجب خرسندی من شد چرا که شعار من تولید و اشتغال بوده و هست و این نام‌گذاری فرصتی را برای استفاده از همکاری همه سازمانها و بخش خصوصی فراهم کرد تا به دو مقصود تعیین شده دست یابیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها