بيانيه محسن هاشمي پس از ثبت نام در انتخابات شوراي شهر خطاب به شهروندان تهراني

بيانيه محسن هاشمي پس از ثبت نام در انتخابات شوراي شهر خطاب به شهروندان تهراني

بيانيه محسن هاشمي پس از ثبت نام در انتخابات شوراي شهر خطاب به شهروندان تهران ي منتشر شد که متن آن به شرح زیر است؛

شهروندان محترم تهرانی

در نخستین روز کاری، در نخستین هفته سال و در طلوع بهار، مفتخرم تا خویش را در معرض اعتماد و داوری شما مردم عزیز قرار دهم.

۲۴ سال تجربه در مدیریت شهری و حمل و نقل ریلی، در کنار بیش از سی سال سابقه فعالیت اجرایی، عمرانی و اجتماعی در حوزه های گوناگون، اقتضا می کند تا در شرایط فعلی که شهروندان تهرانی، از معضلات بغرنجی نظیر آلودگی محیط زیستی، ترافیک، ازدحام، بارگذاری نامناسب شهری و اختلال در خدمت رسانی شایسته رنج می برند، بضاعت ناچیز خویش را از شما مردم فهمیم و شهروندان فرهیخته تهرانی دریغ نکرده، تا اگر این خدمتگزار را شایسته اعتماد دانستید، بتوانم ایفای وظیفه نمایم.

مدیریت شهری تهران در طول دهه های گذشته با وجود نقاط قوت و خدماتی که داشته است از نقاط ضعف و کمبودهایی رنج می برد و طریق صحیح، حفظ نقاط قوت و ترمیم نقاط ضعف است و این مستلزم نگاه کارشناسی و نه رویکرد سیاسی و جناحی است.

سیاستگذاری و مدیریت کلانشهری نظیر تهران با فعالیتهای گسترده و مسایل پیچیده، نیازمند دوری از شعار زدگی و عملکرد سطحی و تبلیغاتی است، تزریق نگاه کارشناسی و مساله محور و ترجیح منافع عمومی بر منافع شخصی و مصالح جناحی می تواند راهگشای کلاف سردرگم تهران باشد، تا زیستن در این کلانشهر را برای شهروندان صبور و رنجور تهرانی آسانتر و دلپذیر نماید.

مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از آغاز انقلاب و حتی در دشوارترین روزهای دفاع مقدس، دغدغه توسعه پایدار و ایجاد زیرساخت ها و بسترهای مناسب آن را در حوزه حمل و نقل عمومی و محیط زیستی فرو نگذاشت و میراث ایشان، پیمودن راه خدمت رسانی به مردم و نگاه کارشناسی، دقیق و موشکافانه به معضلات و چشم داشتن به آینده بجای کنکاش در گذشته، بهانه جویی و تخریب است.

توصیه پدرانه و دلسوزانه مقام معظم رهبری نیز به این فرزند کوچک خود، برگزیدن مشی انقلابی در فعالیتهای سیاسی و اجرایی است که این رهنمود نیز رهنمای پیمودن این مسیر دشوار خواهد بود.
در خاتمه از الطاف بی دریغ بزرگان، نخبگان و شما مردم عزیز که هم در تسلی داغ جانگداز فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی و هم در توصیه و دعوت از اینجانب برای حضور در این عرصه، مهر را به منتها رساندید، قدردانی می کنم و امیدوارم خداوند متعال در امانتداری این اعتماد گرانقدر و ایفای رسالت سنگین خدمتگزاری لطف خاصه خویش را شامل این بنده کوچکش نماید.

محسن هاشمی،
پنجم فروردین.

منبع: اعتماد

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بهرام
    0

    به سلامتی . مطمئنا صدر منتخبین تهران خواهید بود به دلایل زیر 1- ادامه دهنده راه و نام هاشمی . پاسخ کوبنده مردم به تمامیت خواهان . استفاده از نیروهای مجرب مدیریتی .عدم جناح بندی در مدیریت . ترد افراد غیر مسئول و غیر متخصص از مشاغل تصرف شده 2- علویت بارز در مدیریت شهری . مدیریت با تخصص مربوطه . عدم هر گونه سوء سابقه مالی . کاردان و مدبردر مدیریت مشاغل واگذاری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها