عقب نشینی جبهه مردمی از رقابت در انتخابات شوراها / رونمایی از لیست خدمت

عقب نشینی جبهه مردمی از رقابت در انتخابات شوراها / رونمایی از لیست خدمت

درحالی که پیش بینی می شد جبهه مردمی نیروهای انقلاب به عنوان نماد فعالیت انتخاباتی اصولگرایان در انتخابات 29 اردیبهشت، در هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها حضوری فعال داشته باشد، مهدی چمران، از اعضای موسس این جبهه گفته است که جمنا قرار نیست در انتخابات شوراها فهرستی ارائه دهد.

رو نمایی از لیست خدمت

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، چمران در این رابطه توضیح داده است: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات شورای شهر تهران لیست نمی دهد و ما خودمان مستقلا با دوستان همسو تلاش می کنیم تا با هماهنگی کامل دست پیدا کرده و انشاالله این هماهنگی تا پایان ادامه یابد تا لیستی تحت عنوان «لیست خدمت» را به مردم تهران معرفی کنیم.

با این حال آنچنان که رئیس فعلی شورای شهر پایتخت روایت کرده، سازوکار تهیه لیست خدمت چندان دور از سازوکار جبهه مردمی نیست. او در این باره به این جزئیات درباره نحوه انتخاب لیست خدمت بسنده کرده است که «افرادی که از گروه های مختلف کاندیدا شدند را در همه محلات به نظر و رای عمومی می گذاریم و همچنین از نظرخواهی عمومی و نظرسنجی علمی هم استفاده می کنیم و در نهایت تصمیم گیری خواهد شد که در نهایت در قالب لیست خدمت بتوانیم افرادی که شایسته و کارآمد و معتقد به نظام هستند به مردم تهران معرفی کنیم.»

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها