عملیات برف روبی و نمک پاشی در گردنه گاماسیاب نهاوند/ بارش بیش از ۲۰ سانتی متر برف در گردنه گاماسیاب

عملیات برف روبی و نمک پاشی در گردنه گاماسیاب نهاوند/ بارش بیش از ۲۰ سانتی متر برف در گردنه گاماسیاب

محمد موسی مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: بارش برف از ساعت 4 بامداد امروز در گردنه برف‌گیر گاماسیاب نهاوند شروع‌شده و همچنان ادامه دارد عوامل راهداری از ساعات اولیه با 4 دستگاه مجهز برف روب در حال بازگشایی محورهای کوهستانی و برف‌گیر شهرستان نهاوند هستند.

وی گفت: هر لحظه بر شدت بارش برف در این محور کوهستانی افزوده می شود و برای گیر نکردن خودروهای مسافران نوروزی استان های همدان و لرستان در این محور تا کنون در 5 نوبت اقدام به برف روبی در طول این مسیر کرده ایم.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند افزود: گردنه برف گیر گاماسیاب یکی از مناطق هم مرز با استان لرستان و در کنار کوهستان گرین است که تا کنون بارش برف در آن به بیش از 20 سانتی متر رسیده است.

مومنی اظهار داشت: در حال حاضر 4 ماشین برف‌روب در راهدارخانه گرین نهاوند و چندین دستگاه ماشین پلیس و امداد جاده ای هلال احمر نیز در طول مسیر مستقر هستند و از صبح امروز نیز اکیپ‌های برف‌روب و نمک‌پاش اقدام به بازگشایی گردنه گاماسیاب کرده‌اند ولی به علت پیچ های تند این جاده تردد در آن با سختی انجام می گیرد.

وی گفت: در محور جاده ای نهاوند به اورزمان نیز اکیپ‌های راهداری ازصبح امروز اقدام به بازگشایی این محور کردند و عوامل پلیس‌راه نیز در محورها حضور فعالی دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند با اشاره به کوهستانی بودن گردنه گاماسیاب و برودت سرد هوا از مسافران و رانندگان خواست وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ همراه خود داشته باشد زیر اگر بارش برف ادامه داشته باشد احتمال لغزندگی ویخ زدن جاده زیاد است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها