تصادف زنجیره‌ای بیش از 50 خودرو در پی حادثه در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی

تصادف زنجیره‌ای بیش از 50 خودرو در پی حادثه در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: دقایقی پیش بر اثر بارندگی و لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی و ایجاد مه شدید در محورهای مواصلاتی استان سه تصادف زنجیره‌ای در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی به ‌وقوع پیوست و بیش از 50 خودرو با حدود 200 سرنشین در این سه حادثه با یکدیگر برخورد کردند.

مجتبی محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دقایقی پیش بر اثر بارندگی و لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی و ایجاد مه شدید در محورهای مواصلاتی استان سه تصادف زنجیره‌ای در محورهای، باغچه به مشهد (کیلومتر 10)، مشهد به نیشابور (کیلومتر 85) و چناران به قوچان (کیلومتر 25) داشتیم و بیش از 50 خودرو با حدود 200 سرنشین در این سه حادثه با یکدیگر برخورد کردند.

وی افزود: نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از نزدیکترین ایستگاه‌های امدادی به محل وقوع این حوادث اعزام شدند و با همکاری ماموران پلیس راه، اورژانس 115 و آتش‌نشانی مشغول نجات و امدادرسانی به مصدومان و حادثه‌دیدگان این حوادث زنجیره‌ای هستند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در خصوص محل وقوع این حوادث، خاطرنشان کرد: براساس آخرین اخبار دریافت شده تا این لحظه که مربوط به حادثه محور باغچه به مشهد در ساعت 12:45 ظهر امروز بوده است تاکنون 12 مصدوم شناسایی شده که یک نفر از آن‌ها که درون یکی از خودروها حبس شده بود رهاسازی شده است.

محمودی گفت: عملیات امدادرسانی به مصدومان این سه حادثه زنجیره‌ای همچنان ادامه دارد و خبرهای تکمیلی این حوادث متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها