تیته: مقابل اروگوئه فقط به دنبال کسب نتیجه نبودیم/ نمی‌توانم بگویم که برای جام جهانی آماده‌ایم

تیته: مقابل اروگوئه فقط به دنبال کسب نتیجه نبودیم/ نمی‌توانم بگویم که برای جام جهانی آماده‌ایم

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، تیته در واکنش به برد 4 بر یک بامداد امروز (جمعه) تیم ملی برزیل در پایتخت اروگوئه که سلسائو را در دور سیزدهم مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، در آستانه صعود قرار داد، گفت که از عملکرد شاگردانش راضی است.

وی اظهار داشت: نمی‌دانم در ادامه راه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، اما درباره چیزهایی که الان دارد رخ می‌دهد، می‌توانم صحبت کنم. به سطح هوشیاری و تمرکز بازیکنان‌مان نگاه کنید. آنها از عملکردی که ارائه کردند بسیار راضی هستند. برای آنها فقط کسب نتیجه مهم نبود بلکه می‌خواستند که بازی خوبی هم ارائه کنند. عملکردی که او داشت و گل‌هایی که زد همه چیز را درباره‌اش می‌گویند.

تیته افزود: عملکردمان بهتر از چیزی بود که من تصور می‌کردم. ما با تیمی روبه‌رو بودیم که 11 سال تحت نظر یک مربی دارد کار می‌کند و زیر و بم تیمش را کاملاً می‌شناسند و می‌تواند بازیکنانش را با یکدیگر هماهنگ کند. چیزی که مرا بیش از همه خوشحال کرد این بود که تیمم در تمام 90 دقیقه عملکردی خوب داشت و می‌توانست گل بزند. تیم ما برای بازی‌اش برنامه داشت.

سرمربی سلسائو در پایان تأکید کرد: هنوز نمی‌توان گفت که تیم ما برای جام جهانی آماده است. پنج بازی دیگر تا پایان مرحله انتخابی مانده است و اتفاقات متفاوتی ممکن است رخ دهد. تیم من هنوز هم می‌تواند پیشرفت کند، اما من نمی‌دانم که سقف پتانسیل آن برای پیشرفت چقدر است. من فقط می‌توانم به تیمم برای تحقق این پیشرفت کمک کنم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها