باند سرقت به عنف در تنگستان دستگیر شد

باند سرقت به عنف در تنگستان دستگیر شد

سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به ارتقاء امنیت در بوشهر اظهار داشت: با اشرافیت پلیس در بوشهر هر گونه ناامنی و تخلف در کوتاه‌ترین زمان کشف و متخلفان دستگیر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه گشت‌های متعدد ثابت و سیار انتظامی در بوشهر فعال است گفت: تمام نقاط شهری و روستایی بوشهر تحت پوشش نظارت پلیس است که امکان بروز تخلف در این نقاط کاهش یافته است.

رئیس پلیس بوشهر از دستگیری سرقت به عنف در تنگستان خبرداد و گفت: یک باند حرفه‌ای سارق که در جاده‌های عالیشهر بوشهر، چاه تلخ و روستاهای اطراف آن در تنگستان، موتورسیکلت و پول نقد اتباع بیگانه را به زور سرقت می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

عرب‌زاده با بیان اینکه این باند سارق 4 نفره در عملیات مشترک پلیس بوشهر و تنگستان دستگیر شدند خاطرنشان کرد: در یک طرح عملیاتی مشترک ماموران کلانتری عالیشهر بوشهر با همکاری کلانتری مرکزی اهرم تنگستان و پاسگاه چاه تلخ ضمن شناسایی مخفیگاه متهمان آنها را در روستای" انبارک" تنگستان دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات 4نفر متهم دستگیر شد گفت: متهمان تاکنون به چند فقره سرقت به عنف در شهرستان‌های "بوشهر" و" تنگستان " اعتراف کرده‌اند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها