باند سرقت منازل در شهرستان بوشهر متلاشی شد

باند سرقت منازل در شهرستان بوشهر متلاشی شد

سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه این شهرستان از امنیت بالایی برخوردار است اظهار داشت: با مشارکت مردم و پلیس شهر بوشهر از شهرهای با امنیت بالای کشور معرفی شده به‌گونه‌ای که به شدت جرایم خشن در این شهرستان کاهش یافته است.

وی از اجرای طرح نوروزی پلیس در بوشهر خبر داد و تصریح کرد: با اجرای این طرح ضمن افزایش گشت‌های پلیس، خدمات لازم به گردشگران در راستای ارتقا ایمنی و امنیت آنان ارائه می‌شود.

رئیس پلیس شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه گشت‌های پلیس در سواحل این شهر آماده پاسخگویی به مطالبات مردم است گفت: علاوه بر گشت‌های سیار و ثابت، تیم‌‌های تخصصی در مناطق مختلف بوشهر فعالیت می‌کنند تا از امکان بروز هرگونه ناامنی جلوگیری کنند.

عرب‌زاده از متلاشی شدن باند حرفه‌ای سرقت منازل در شهر بوشهر خبرداد و خاطرنشان کرد: باند حرفه‌ای سرقت منازل در بوشهر که با خودرو ماکسیما اقدام به سرقت منازل می‌کرد در دام پلیس بوشهر گرفتار شد.

وی با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محلات مختلف شهر بوشهر عملیات شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد افزود: نیمه شب دیشب گشت انتظامی کلانتری 11 بوشهر به یک دستگاه خودرو ماکسیما در خیابان امام رضا(ع) بوشهر مشکوک شد و اعلام ایست داد که راننده این خودرو به ایست پلیس توجهی نکرد و به راه خود ادامه داد.

رئیس پلیس بوشهر با بیان اینکه راننده خودرو بدون توجه به دستورات و اخطاریه‌های پلیس بدون توقف در خیابان‌ها حرکت می‌کرد گفت: حدود ساعت 3 بامداد امروز عوامل پلیس با شگردهای مختلف خودرو مظنون را به طرف یکی از خیابان‌های خلوت کنار پارک" نسترن "هدایت و با شلیک چند گلوله به لاستیک و موتور خودرو آنرا متوقف و راننده را دستگیر کردند.

عرب‌زاده گفت: پس از دستگیری راننده و با استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد خودرو ماکسیما از پلاک سرقتی استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه سارق ساکن یکی از استان‌های همجوار است افزود: این سارقان به اتفاق دو نفر از همشهری‌های خود اقدام به سرقت منزل در شهر بوشهر می‌کردند و از خودرو آنها مقادیری امکانات و لوازم سرقت کشف شد.

رئیس پلیس بوشهر با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سایر افراد این باند ادامه دارد گفت، متهم دستگیر شده تاکنون به چند فقره سرقت منزل در محلات بی‌سیم و مدرس در شهر بوشهر اعتراف کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها