رونمایی از یک محرمانه سیاسی؛ عارف چگونه دستور تشکیلاتی اصلاح‌طلبان را دور زد

رونمایی از یک محرمانه سیاسی؛ عارف چگونه دستور تشکیلاتی اصلاح‌طلبان را دور زد

عباسعلی کدخدایی در تازه ترین موضع‌گیری درباره نحوه رای آوردنش در مجلس دهم به عنوان حقوقدان شورای نگهبان به نکاتی درباره نقش عارف اشاره کرده است.

{چه اتفاقی افتاد که شما رای گرفتید آن هم از این مجلس؟} بقیه هم پرسیده اند، من نمیدانم چه شد؟ ما احترام میگذاریم، رای مجلس بوده است.

{میگویند با آقای عارف مذاکره کرده بودید} مذاکره به مفهوم این نیست. مشکلی ندارم و محدودیتی ندارم از جهت اینکه بگویم دوستانی در همه طیف ها داریم و معمولا هم رایزنی میکنیم. ولی اگر خاطرتان باشد هم فراکسیون امید همه افراد را دعوت کرد و هم فراکسیون ولایت. حرفی خارج از آن چه در صحن گفته شد در آنجا مطرح نبود.

{یعنی هیچ مذاکره جداگانه ای در جریان نبوده است؟} مذاکره به مفهوم مذاکره نبود. بیان دیدگاههای دو طرف بود. چون هر 5 نفر رفتند.

{تصمیم تشکیلاتی جناح اصلاح طلب این بود که شما رای نیاورید. این تصمیم به اعضای فراکسیون امید هم ابلاغ شده بود} برای اولین بار این نظر شما را تائید میکنم چون من خودم هم اخباری داشتم.

{بعد از این اتفاق هم گویا با آقای عارف از سوی اصلاح طلبان خارج از مجلس برخورد شده است} حالا من فراتر از این را هم دارم که بعد از مصاحبه به شما می گویم.

آقای عارف از اول نظرش مثبت بود. چون شخصا مرا میشناسد و من هم شخصا با ایشان ارتباط دارم. اصلا ربطی به فراکسیون امید و مجلس ندارد. بنابراین اینکه آقای عارف نظرشان عوض شده باشد، خیلی بعید است چون نظرشان از اول مثبت بود. بقیه را نمیدانم.

{میگویند آیت الله جنتی با آقای عارف تماس داشته است؟} نمیدانم باید از ایشان سوال کرد!»

منبع: خبرآنلاین

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها