گلایه نارنجی پوشان از برخورد مسافران

گلایه نارنجی پوشان از برخورد مسافران

تقریبا از یک ماه گذشته بود که ستاد خدمات سفر در چهارمحال و بختیاری برای ارائه خدمات به مسافران تشکیل شد تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال از مسافران نوروزی انجام شود‌.

در ایام نوروز همیشه توجه کردیم به خواسته‌های مسافران و پای صحبت آن‌ها بودیم تا ببینیم مشکل آن‌ها چه بوده اما کسی به افرادی که به مسافران در این ایام خدمات رسانی می‌کنند توجه نکرده است.

این روزها که اقشار مختلف جامعه به همراه خانواده در تعطیلات در اوج امنیت و آرامش به تفریح و دورهمی فرح بخش مشغول هستند کم نیستند کسانی که انجام وظیفه را بر هر چیزی مقدم می‌دانند و ضامن آسودگی ما شده‌اند.

افرادی که دوست داشتند سال تحویل کنار خانواده‌شان باشند اما برای خدمت‌رسانی به مردم و مسافران این دوره هم بودن امکان پذیر نشد اما ناراحت هم از این موضوع نبودند چرا که خدمت رسانی به مسافران و گردشگران را یکی از وظایف خود می‌دانستند و می‌گفتند که مردم استان ما مهمان‌نواز هستند.

حالا مردمی که تمام تلاششان رضایت مسافران است اما برخی از مسافران کمی قدرنشناسی می‌کنند و کسانی را که جمع شدند تا خدمت کنند به آن‌ها اذیت و ناراحت می‌کنند.

اردشیر احمدی یکی از رفتگران شهرداری شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: من و همکارانم در این ایام برای خدمت به مسافران باید سرکار باشیم و خیابان‌ها و تمامی مکان‌هایی که مسافران تردد دارند را تمیز کنیم.

وی افزود: کمترین خواسته ما از مردم و مسافران این است که حداقل زباله‌های خود را درون سطل زباله‌هایی که هست بریزند شاید با این کمک مردم ما بتوانیم یک ساعت زودتر به خانه برگردیم.

احمدی با بیان اینکه از شغلم راضی هستم، گفت: خداراشکر می‌کنم که با این کار یک لقمه نان حلال برای بچه‌هایم می‌برم اما بچه‌هایم ناراحت از این کار هستند چرا که چند سال است به آن‌ها قول دادم برای عید برویم پابوس امام رضا(ع) اما به خاطر شیف کاری که گذاشتن نتواستم به قولم عمل کنم.

سهراب رئیسی یکی دیگر از رفتگران شهرداری شهرکرد در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به رفتار بد برخی از مسافران گفت: درست است که وظیفه ما نظافت شهر است اما وقتی به مسافران می‌گویم که زباله‌هایشان را داخل سطل زباله بریزند می‌گویند وظیفه شما است که زباله‌ها را جمع کنید و این حرف من را واقعا ناراحت می‌کند.

وی افزود: ما هم دوست داریم مثل بقیه مردم در این روزها به مسافرت و مهمانی برویم اما خدمت‌رسانی به مردم و مسافران برایمان مهم‌تر است حالا انصاف است که مسافران این طور رفتار کنند.

رئیسی ادامه داد: شب که بر می‌گردیم منزل دیگر رمق و حوصله‌ای برایمان نمی‌ماند که بخواهیم به دید و بازدید فامیل برویم و این باعث ناراحتی خانواده شده است.

در این میان کسانی هم هستند که برای نجات جان مردم در بیمارستان‌ها مشغول به خدمتند، در همین راستا خبرنگار تسنیم سری زد به بیمارستان کاشانی شهرکرد تا با پرستاران گفت وگویی کند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها