واژگونی پژو پارس در آرادان ۲ کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت+عکس

واژگونی پژو پارس در آرادان ۲ کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت+عکس

سحرگاه امروز در پی‌انحراف به چپ و سقوط خودروی پژو پارس به زیر یک پل در آرادان، پدر و مادر یک خانواده چهار نفره کشته‌ شده و 2 کودک آنان نیز مصدوم شدند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم این خبر را تأیید کرد و گفت: پدر 51 ساله و مادر 48 ساله این خانواده در دم و در همان صحنه تصادف جان باختند.

حسن خسروجردی با اشاره به اینکه زمان این سانحه سحرگاه امروز بوده است بیان کرد: این سانحه در ساعت 6 و 10 دقیقه صبح امروز به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع داده شد.

وی اضافه کرد: مأموران پلیس‌راه نیز بلافاصله پس از اعلام این حادثه به محل وقوع آن واقع در کیلومتر 16 محور آرادان ـ سرخه شتافتند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بیان کرد: علت این سانحه بی‌توجهی راننده به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی بود که سبب واژگونی خودرو پژو پارس و کشته و مجروح شدن چهار نفر شده است.

خسروجردی افزود: در این سانحه تلخ، پدر و مادر خانواده در صحنه جان باختند و محمدعلی 16 ساله و فاطمه 12 ساله نیز مصدوم شدند.

وی با تأکید مجدد بر اینکه عمده سوانح رانندگی و فوتی‌های ناشی از این سوانح در استان سمنان مربوط به واژگونی است؛ از رانندگان خواست تا با استراحت کافی و صبر و حوصله تمام اقدام به رانندگی در محورهای مواصلاتی این استان کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان نیز با اشاره به اینکه نیروهای امداد و نجات این جمعیت بلافاصله بعد از اعلام آن به کمک حادثه دیدگان شتافتند عنوان کرد: در این سانحه متأسفانه 2 نفر در دم جان‌باخته و 2 کودک نیز مصدوم شدند.

علی آقا یحیایی گفت: با تلاش نیروهای امدادی، افراد محبوس در این خودرو شامل جسد پدر و مادر خانواده و 2 کودک مصدوم، از آن بیرون کشیده شدند.

وی اضافه کرد: مصدومان این حادثه نیز برای درمان و ادامه مداوا به‌سرعت به بیمارستان امام خمینی (ره) گرمسار منتقل شدند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها