شرایط ویژه فروش نوروزی 96 برج های مسکونی کرانه اعلام شد

بهار در کرانه کیش

بهار در کرانه کیش

از سوی شرکت بازرگانی و سرمایه گذاری آینده کیش(بساک) وابسته به صندوق حمایت بازنشستگی آینده ساز شرایط فروش واحدهای مسکونی برج های ساحلی کرانه ویژه فروردین ماه 1396 اعلام شد.

این شیوه فروش برای نخستین بار در جزیره کیش اجرا می شود که برگرفته از شیوه های فروش پروژه های بزرگ ساختمانی در سطح بین الملل می باشد. تجربه موفق دست اندرکاران صنعت ساختمان در سایر کشورها در استفاده از این شیوه فروش، این مجموعه را برآن داشت تا شرایطی ویژه را برای عرضه آپارتمان های ساحلی این مجموعه تدوین نماید.

برج های ساحلی کرانه در مجاورت یکی از بهترین سواحل شمالی کیش در 6بلوک طراحی، ساخته و یا در حال ساخت می باشد و تا کنون تعداد 325 واحد از بلوک D و C تحویل خریداران شده است.

در طرح فروش ویژه بهار 1396 واحدهای در حال احداث بلوک A3 با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد با شرایط ویژه به خریداران محترم عرضه می شود.

این طرح به گونه ای تعریف شده که به کلیه پرداخت های صورت گرفته از سوی خریداران سود تعلق خواهد گرفت. در این طرح واحدهای احداثی در بلوک A3 با پیش پرداخت بین 5 تا 20 درصد و امکان تسویه حساب 18 ماهه واگذار خواهد شد.

در طرح پیش فروش ویژه بهاره به مبالغ دریافتی از خریداران محتمی که بین 5 تا 15 درصد ارزش واحد را به عنوان پیش پراخت می پردازند 17 درصد و به عزیزانی که 20 درصد به بالا می پردازند 18 درصد سود مشارکت تعلق خواهد گرفت.

مزیت خاص و منحصر بفرد این شرایط فروش تعلق سود به اقساط پرداختی علاوه بر پیش پرداخت می باشد. بدین معنی که علاوه بر تعلق سود به پیش پرداخت دریافتی، به کلیه اقساط 18 ماهه نیز سود17 یا 18 درصد تعلق خواهد گرفت.

بدین ترتیب خریداران محترم علاوه بر خرید یک واحد استثنایی با موقعیت ویژه تا زمان تسویه سود مشارکت دریافت خواهند نمود.

گفتنی است زمان تحویل آپارتمان های بلوکA3فروردین ماه 97 خواهد بود.

تلفن دفتر فروش: 1-44459590-076

آدرس سایت شرکت: http://Www.basak.ir

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها