۵.۸ میلیون تردد در محورهای استان فارس ثبت شد

۵.۸ میلیون تردد در محورهای استان فارس ثبت شد

هادی مدرس‌زادهرحمان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه از تاریخ 25 اسفند ماه 95 تا یک فروردین امسال 5 میلیون و 846 هزار و 331 تردد در محورهای استان فارس ثبت شده است، اظهار داشت: استان فارس با اختصاص 4.9 درصد از کل ترددهای کشور به خود، پس از استان‌های تهران، مازندران، البرز، گیلان و قم رتبه ششم را کسب کرد.

وی با بیان اینکه 78 محور استان فارس مجهز به دستگاه تردد شمار است، بیان کرد: کل ترددهای ثبت شده در محورهای استان در تاریخ یک فروردین 820 هزار و 613 تردد بوده که نسبت به روز گذشته 25.6 درصد افزایش داشته است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس عنوان کرد: از تاریخ 25 اسفندماه 95 تا یک فروردین 96 این استان با تردد 652 هزار و 958 وسیله نقلیه سنگین و اختصاص 4.9 درصد از تردد وسایل نقلیه سنگین کشور بعد از استان‌های تهران، قم، البرز، مازندران و اصفهان در رتبه ششم را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه در محورهای اصلی ورودی و خروجی استان در مجموع 869 هزار و 563 تردد ثبت شده است، افزود: از این تعداد 52 درصد وارد و 48 درصد از استان خارج شده است.

مدرس‌زاده بیان کرد: بنابر گزارش 136 سامانه تخلف محورهای استان فارس 8 هزار 228 تخلف از سرعت مجاز ثبت شده که بیشترین تخلف‌ها در محورهای مرودشت- شیراز، ایزدخواست- آباده، سعادتشهر- شیراز، سروستان- فسا، شیراز- سپیدان و سه راهی کوار - جهرم بوده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها