بیش از ۱۱ هزار نفر از پایگاه‌های نوروزی هلال‌احمر استان مرکزی خدمات دریافت کرده‌اند

بیش از ۱۱ هزار نفر از پایگاه‌های نوروزی هلال‌احمر استان مرکزی خدمات دریافت کرده‌اند

محمد محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به فعالیت جمعیت هلال احمر استان مرکزی در ایام نوروز و از 25اسفند95 تا یکم فروردین 96 اظهار داشت: اعضای شرکتکننده در طرح امدادی نوروزی هلالاحمر استان مرکزی شامل 75 نفر خواهر و 227 نفر برادر بوده است که شامل 237 نفر از جوانان، 37 نفر از دانشجویان، 27 نفر از دانش‌آموزان عضو هلال احمر استان بوده است.

وی افزود: در طول این ایام 11 هزار و 314 مسافر نوروزی از خدمات پست‌های ثابت جمعیت هلال احمر استان مرکزی خدمات دریافت کردهاند این در حالی است که در کنار پست‌های ثابت، پست‌های سیار هلالاحمر استان نیز در این ایام فعال و پویا هستند.

محمدی تصریح کرد: 1347 مسافر نوروزی از ایستگاه سلامت، 313 مسافر نوروزی از فضای دوستدار کودک، 224 مسافر هم از خدمات خیمه نماز و 224 نفر هم از خدمات کمپین هلال احمر استان مرکزی در این مدت بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به اقلام توزیع شده بین مسافران در استان مرکزی اضافه کرد: 5530 نقشه، 6631 بروشور در بین مسافران نوروزی توزیع شده است که علاوه براین 2 2797 عدد از انواع دیگر محصولات هلال احمر استان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به خدمات ارائه شده از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی 1396 تاکنون گفت: مجموع کل حوادث پوشش داده شده 46 مورد بوده که در این مدت، 160 نفر از افراد حادثه دیده امدادرسانی شده‌اند.

محمدی ادامه داد: در این ایام 37 نفر در محورهای مواصلاتی و در استان مرکزی و شهرهای استان مصدوم شدند که 33 نفر به مراکز درمانی منتقل و 4 نفر به صورت سرپایی مداوا شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از خدمات دیگر هلالاحمر استان مرکزی اسکان اضطراری مسافران نوروزی بوده که در این مدت 18 نفر در استان مرکزی اسکان اضطراری دریافت داشته‌اند و در این مدت 7 مورد رهاسازی نیز از سوی امدادگران صورت گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها