شخصیت های معروف در راه ساختمان معروف میرعماد/ تاکنون چه کسانی آمده اند؟

دومین روز ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شد؛ ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا تا پایان وقت اداری ششم فروردین امسال ادامه خواهد داشت. این انتخابات همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز 29 اردیبهشت برگزار می‌شود.

شخصیت های معروف در راه ساختمان معروف میرعماد/ تاکنون چه کسانی آمده اند؟

ثبت نام ایرانمنش در انتخابات شوراها

رضا ايرانمنش بازیگر تلویزیون در دومین روز ثبت‌نام انتخابات شوراها با حضور در فرمانداری تهران اقدام به نام‌نویسی کرد.

ایرانمنش
مردان بیشتر از زنان ثبت نام کردند
در روز دوم حضور مردان پر رنگ تر از زنان بود و بسیاری از ثبت نام کنندگان را مردان تشکیل می دادند.
استقرار آتش نشان ی و اورژانس مقابل ساختمان فرمانداری
از صبح امروز خودروهای آتش نشانی و اورژانس مقابل فرمانداری تهران استقرار یافته تا در صورت بروز حادثه بلافاصله امدادرسانی کنند. نیروهای امدادی در داخل خودرو آماده باش هستند.
حضور پر رنگ شرکت های تبلیغاتی
یکی از موضوعاتی که صبح امروز توجه خبرنگاران و ثبت نام کنندگان را به خود جلب کرد،حضور فعال شرکت های تبلیغاتی در محل ثبت نام کاندیداها در فرمانداری تهران بود.
کارمندان این شرکت ها با پخش تراکت تبلیغاتی اعلام می کردند حاضر هستند با کمترین قیمت برای کاندیدها ستاد انتخاباتی راه اندازی کرده و تبلیغات کنند.
نظر سنجی می کنیم
یکی از افرادی که امروز در فرمانداری تهران مشغول تبلیغ بود، ادعا کرد ابتدا با نظر سنجی مقبولیت فرد را سنجیده و به او می گوید در کدام منطقه بیشتر فعالیت کرده تا بتواند رای خود را به دست آورد.
صندوق ها چندین ساعت بدون برق کار می کنند
قاسم میرزایی نکو در حاشیه بازدید از محل ثبت‌نام داوطلبان کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری تهران اظهار داشت: صندوق‌های الکترونیکی در زمان برگزاری انتخابات هیچ ارتباطی با هیچ کسی ندارد و نرم افزاری هم به آن‌ها وصل نمی‌شود و حتی اگر برق هم برود، صندوق‌ها چند ساعت با باطری کار می‌کند.
عضو هیات نظارت مرکزی یر انتخابات شوراهای اسامی شهر و روستا افزود: در 10هزار شعبه،30هزار صندوق الکترونیکی در شهرهای که تعداد اعضای شورای آنها بین 7تا9 نفر است بکار گرفته می‌شود. 5هزار صندوق هم به عنوان بک‌آپ در تظر گرفته‌ایم.
مجری تلویزیون هم ثبت نام کرد
عباس سجادی مجری صداوسیما در انتخابات شورای شهر ثبت نام کرد.
پیرهادی به فرمانداری تهران آمد
محسن پیرهادی عضو فعلی شورای شهر در دومین روز ثبت‌نام انتخابات شوراها با حضور در فرمانداری تهران اقدام به نام‌نویسی کرد.

پیرهادی
داوطلبان لسانی اعلام کنند که سوپیشینه ندارند
محمد محمودی شاه نشین رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی کشور با اشاره به محدودیت های دریافت گواهی عدم سوپیشینه در ایام نوروز گفت: داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا باید در هنگام ثبت نام به صورت لسانی اعلام کنند که سوپیشینه ندارند.
وی ادامه داد: بعد از این اعلام لسانی، داوطلبان 15 روز فرصت دارند تا گواهی عدم سوپیشینه خود را ارائه دهند و در غیر اینصورت، ثبت نام آنها خود به خود ملغی می شود.
اعلامیه بر روی دیوار فرمانداری
شخصیت های معروف در راه ساختمان معروف
همچنین از سوی فرمانداری لیست مراکز پلیس +10 که تا روز سوم فروردین 96 به داوطلبان ثبت نام در انتخابات خدمات دریافت سوء پیشینه ارائه می کنند اعلام شد.
قادر به برپایی انتخابات تمام الکترونیکی نبودیم
محمودی شاه نشین رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی کشور گفت: دستورالعملی را تدوین خواهیم کرد تا در قالب آن ثبت نام کنندگان مقطع کارشناسی ارشد بتوانند تا زمان دریافت مدرک خود مراحل ثبت نامشان را نهایی کنند.

وی با بیان اینکه امکان پوشش کامل انتخابات به صورت الکترونیکی وجود نداشت، خاطر نشان کرد: در شرایط موجود امکان پوشش کامل انتخابات به صورت الکترونیکی وجود نداشت و وزارت کشور تنها موفق به فراهم کردن 34 هزار دستگاه جهت برپایی انتخابات به صورت الکترونیکی شد.
خیز عضو فعلی شورای شهر برای شورای آینده
اسماعيل دوستی عضو فعلی شورای شهر در دومین روز ثبت‌نام انتخابات شوراها با حضور در فرمانداری تهران اقدام به نام‌نویسی کرد.
گوینده خبر ورزشی هم آمد
علیرضا دهقان نماینده سابق مجلس و گوینده خبر ورزشی در انتخابات شورای شهر ثبت نام کرد.

دهقان

منبع: میزان

1

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها