تمام بیمارستان‌های استان مرکزی در ایام عید نوروز فعال است

تمام بیمارستان‌های استان مرکزی در ایام عید نوروز فعال است

حسن طاهراحمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به تدابیر بخش علوم پزشکی برای خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی اظهار داشت: برای ارائه خدمات تشخیصی و درمانی در ایام نوروز، تدابیر و برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم در آماده باش کامل برای ارائه خدمت به هموطنان و بیماران باشیم.

وی افزود: برای آن گروه از بیمارانی که در تعطیلات عید هم نیاز به خدمات درمانی مداوم دارند یا برای آنها که در نوروز دچار سانحه می‌شوند، باز بودن مراکز درمانی و دریافت خدمات پزشکی، نیازی حیاتی است بنابراین امسال با یک برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برای برطرف کردن هر چه بیشتر مشکلات و نیازهای عمومی مردم در بخش بهداشت و درمان به استقبال ایام تعطیل نوروز رفته‌ایم.

طاهراحمدی تصریح کرد: از همه این بیمارستان ها خواسته شده که در امر خدمت رسانی به مردم در این ایام مشارکت داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی استان مرکزی از فعال بودن تمام 20 بیمارستان استان مرکزی در ایام نوروز خبر داد و گفت: پزشکان متخصص، عمومی، پرستاران و کادر درمانی و اداری تمام بیمارستان های استان در تعطیلات نوروز به صورت 24 ساعته در خدمت مردم و مسافران نوروزی خواهند بود.

طاهراحمدی ادامه داد: 45 مرکز فوریت‌های پزشکی شامل 26 مرکز بین جاده‌ای و 19 مرکز شهری با بهره‌گیری از خدمات ١120 تکنسین و 56 آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس برای امدادرسانی به مردم و مسافران نوروزی فعال شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها