سردار کارگر: آمار زائران راهیان نور هر سال افزایش می‌یابد

سردار کارگر: آمار زائران راهیان نور هر سال افزایش می‌یابد

سردار سرتیپ بهمن کارگر رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه حضور در مناطق عملیاتی خوزستان در جمع خبرنگاران در اهواز اظهار داشت: هر ساله در حماسه بزرگ راهیان نور شاهد یک رویش جدید هستیم. این رویش جدید به برکت خون شهدا است زیرا خود شهیدان همه را به حضور در مناطق عملیاتی دعوت می‌کنند.

وی با بیان اینکه هر کدام از یادمان‌های شهدا حال و هوای خاص خود را دارد، عنوان کرد: راهیان نور چه از لحاظ کیفی و کمی رو به تعالی است که در این راستا تلاش دوستان زیادی مخلصانه تلاش می‌کنند.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به اینکه اگر مخلصانه کارهای راهیان نور را دنبال کنید برکتش را خداوند می‌دهد، بیان کرد: مهم این است که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از سیم خاردارهای نفس عبور کنیم.

وی اضافه کرد: من راهیان نور را خوب می بینم، راهیان نور معجزه دفاع مقدس است، رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که فناوری جدید در بهره برداری و استفاده از گنج دفاع مقدس راهیان نور استکه باید در این زمینه فعالیت‌های گسترده تری انجام دهیم.

کارگر تصریح کرد: آمار زائران راهیان نور هر سال افزایش می‌یابد که باید به خاطر استقبال مردم از این حرکت عظیم از خداوند متعال، حضرت سیدالشهدا(ع) و شهدای والامقام تشکر کرد.

وی ادامه داد: امسال نسبت به سال گذشته شور و شوق، شعور و معرفت و عقلانیت در سرزمین نور بیشتر شده است. شهدای با تصمیم عقلانی خود شهید شدند بر همین اساس راهیان نور نیز موفق بوده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نقش رسانه‌ها را در ترویج راهیان نور بی بدیل دانست و خاطرنشان کرد: نقش صدا و سیما در راهیان نور بی نظیر است و شبکه‌های اجتماعی هم به این مهم کمک کرده‌اند.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درباره استفاده از فضای مجازی گفت: از فضای مجازی می‌توان به عنوان فرصت استفاده کرد ولی اگر استفاده نکنیم، تهدید محسوب می‌شود بنابراین استفاده از فضای مجازی در راهیان نور فرصت است.

کارگر بر سرعت انتقال اخبار از طریق فضای مجازی تاکید کرد و افزود: بدون رسانه نمی‌شود کار کرد، رسانه اکسیژن است اگر رسانه نباشد خلا ایجاد می شود، رسانه‌ها در ترویج فرهنگ تاثیر گذار هستند. اهل رسانه می‌توانند از صحنه‌های حضور مردم در راهیان نور فیلم بسازند و پخش کنند، اگر رسانه نبود کیفیت‌ها هم تغییر نمی‌کرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به استقبال اقشار مختلف مردم از راهیان نور بیان کرد: با وجود اینکه یادمان شهید باقری هنوز افتتاح نشده ولی خیل مردم در این یادمان حضور پیدا می کنند که معتقدیم خود شهید باقری زائران را دعوت می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها