۴۲۵ نانوایی چهارمحال و بختیاری در ایام نوروز فعال است

۴۲۵ نانوایی چهارمحال و بختیاری در ایام نوروز فعال است

نعیم امامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات به مردم استان و مسافران اتاق اصناف شهرستان‌های 9 گانه برای تمامی واحدهای صنفی ساعات کاری را به صورت شیفت‌بندی در نظر گرفته است.

وی با اشاره به ساعات فعالیت نانوایی‌ها در ایام نوروز افزود: 850 واحد نانوایی استان در ایام نوروز با ساعات کار همیشگی به صورت شیف‌بندی فعال هستند اما در 3 روز نخست تعطیلات عید نوروز 425 نانوایی فعال است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری با اشاره به فعالیت تعمیرگاه‌های خودرو در استان بیان کرد: در شهرستان شهرکرد مجتمع فناوران برای تعمیر خودورهایی که با مشکل مواجه می‌شوند در نظر گرفته شده است همچنین در سایر شهرستان‌ها نیز مکان‌های برای رفع مشکل خودروی مسافران در نظر گرفته شده است، در ایام نوروز مردم با هیچ واحد صنفی مشکلی ندارند.

امامی با بیان اینکه 30 هزار واحد صفی در استان فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: در راستای جلوگیری از تخلفات در این واحدهای صنفی نظارت و بازرسی بر واحدها به شدت انجام می‌شود به گونه‌ای که از اول اسفندماه تاکنون 497 بازرسی و 125 پرونده تشکیل شد.

وی با اشاره به مبارزه صنعت، معدن و تجارت با کالای قاچاق گفت: در سال اقتصاد مقاومتی تمامی دستگاه‌های اجرایی به ویژه صنعت، معدن و تجارت موظف بود که با اجناس خارجی موجود در بازار برخورد کند در همین راستا از ابتدای امسال تا پایان بهمن‌ماه بیش از 9600 بازرسی و 207 گشت مشترک با تعزیرات حکومتی انجام شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها