موسیقی محلی در قطارها برای گردشگران نوروزی شمال پخش می‌شود

موسیقی محلی در قطارها برای گردشگران نوروزی شمال پخش می‌شود

عیسی احمدی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران اظهار داشت: راه آهن در تمام ایام سال به ویژه در ایام نوروز نقش مهمی در جابه‌جایی مسافران و گردشگران دارد.

وی افزود: 22 ایستگاه قطار درمازندران وجود دارد که محل تردد قطارهای باری و مسافری است که بیشترین تردد بهشهر و فیروزکوه بوده و در این ایام سفره‌های هفت سین در ایستگاه‌ها برپا خواهد شد.

احمدی تصریح کرد: پیش فروش بلیط‌ها از بهمن ماه آغاز و همچنان فروش بلیط ادامه دارد و در این ایام موسیقی محلی در قطارها پخش می‌شود.

وی بیان کرد: راه آهن شمال روزانه 500 مسافر را جابجا می‌کند و بیشترین تردد مربوط به ساری به مشهد است.

این مسئول راه آهن شمال بیان کرد: در تمام ایستگاه‌های قطار محلی، صندوق امانات در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا بتوانند کالاها و وسایل خود را در آن قرار دهند و پارکینگ خودرونیز در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

برپایی جشنواره همدلی و توسعه

خلیل انتظاری، شهردار کیاسر نیز در این نشست گفت: جشنواره گردشگری و حفاظت محیط زیست با هدف ایجاد زمینه ترویج آداب و سنن، آیین‌های محلی، نمایش توانمندی‌های بخش فراورده‌های لبنی و میوه‌های جنگلی و حفظ و حراست از محیط طبیعی با برنامه متنوع کارناوال شادی؛ موسیقی سنتی، بازی‌های محلی و کارگاه آموزشی در روستای زیبای سادات محله برگزار می‌شود.

وی افزود: با هماهنگی با فنی و حرفه ای استان آموزش رشته‌های هتلداری، گردشگری و صنایع دستی برای جوانان منطقه و حاضران در همان روز داده می‌شود و از طریق فنی و حرفه ای مدرک گذر مهارت ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها