جاده‌های اردبیل برای تردد مسافران نوروزی ایمن‌سازی شد

جاده‌های اردبیل برای تردد مسافران نوروزی ایمن‌سازی شد

علی رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: در حال‌حاضر تمامی محورها و جاده‌های اردبیل برای تردد مسافران نوروزی ایمن‌سازی شده است و جاده‌ها و محورهای مواصلاتی اردبیل شرایط بسیار خوبی را برای حضور گردشگران داخلی و خارجی دارد.

وی با اشاره به اینکه عملیات لکه‌گیری نیز در برخی محورها و جاده‌هایی که نیاز بود انجام شده است،‌ افزود: در حال‌حاضر هیچ مشکلی برای تردد وسایل نقلیه در جاده‌های مواصلاتی و محورهای ارتباطی اردبیل وجود ندارد و هم‌وطنان به راحتی می‌توانند در محورهای اردبیل تردد داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از نصب علائم راهنمایی و رانندگی، ایمن‌سازی جاده‌ها، اجرای طرح خط‌کشی و نصب علائم و تابلوها در تمامی محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: این طرحها برای آگاهی و خدمات‌دهی به مسافران انجام می‌شود تااین مسافران بدون هیچ مشکلی به مقصد گردشگری خود که اردبیل است برسند.

رحمتی تصریح کرد: برای اجرای طرح لکه‌گیری سه کارخانه تولید آسفالت در استان اردبیل راه‌اندازی شده است که به محض نیاز توزیع آسفالت در جاده‌های اردبیل انجام می‌شود که دراین صورت دیگر مشکلی در تردد وسایل نقلیه وجود نخواهد داشت.

وی از آمادگی نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی خبر داد و اظهار کرد: هم‌اکنون نیروهای راهداری به صورت 24 ساعته در جاده‌های اردبیل مستقر هستند تا خدمات‌دهی خود را به نحو احسن انجام دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه جاده قدیم فیروزآباد-خلخال نیز به دلیل برخی مشکلات از جمله احتمال ریزش کوه بعد از چهاردهم فروردین ماه مسدود می‌شود، افزود: جاده جدید خلخال نیز آماده تردد وسایل نقلیه است تا گردشگرانی که قصد سفر به خلخال را دارند به راحتی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری خلخال بازدید کنند.

رحمتی از بازدید مسئولان استان از گمرک بیله‌سوار خبر داد و تصریح کرد: امروز با حضور در این گمرک توانستیم روند خروج مسافران ایرانی از گمرک بیله‌سوار را تسهیل بخشیم که هم‌اکنون هم اتباع آذری و هم مسافران ایرانی به راحتی می‌توانند از گمرک بیله‌سوار خارج و یا وارد شوند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها