آمادگی مراکز گردشگری و تفریحی مشگین‌شهر برای استقبال از مسافران نوروزی

آمادگی مراکز گردشگری و تفریحی مشگین‌شهر برای استقبال از مسافران نوروزی

علی رحیمی‌زاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در حال‌حاضر تمام مراکز تفریحی و گردشگری شهرستان مشگین‌شهر برای استقبال از مسافران نوروزی آماده شده است و در این مراکز خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی به شکل مناسب انجام می‌شود چرا که مهمترین اولویت ما جلب رضایت حداکثری گردشگران داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به اینکه مراکز تاریخی و باستانی شهرستان مشگین‌شهر از جمله "بقعه شیخ حیدر" و "شهر یئری" نیز آماده استقبال از مسافران نوروزی است، افزود: در این زمینه نیز تمهیدات لازم انجام شده است تا مسافرانی که علاقه به تاریخ و تمدن ایران و نقاط مختلف این کشور پهناور دارند از مراکز تاریخی و باستانی شهرستان مشگین‌شهر نیز دیدن کنند.

فرماندار مشگین‌شهر تصریح کرد: دامنه سرسبز سبلان نیز یکی از مناطق بکر و زیبای شهرستان مشگین‌شهر است که این دامنه برای مسافران از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است که مسافران نوروزی می‌توانند در کنار این دامنه و دشت سرسبز سفر خوشی را برای خود رقم بزنند.

رحیمی‌زاد بیان کرد: یکی از مناطق گردشگری شهرستان مشگین‌شهر طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه است که این پل نیز به شکل ویژه طراحی شده و مسافران می‌توانند با حضور در پل معلق مشگین‌شهر روزهای خوشی را در کنار خانواده خود ثبت کنند که همزمان با تعطیلات نوروزی در این مجموعه گردشگری برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آبگرمهای شهرستان مشگین‌شهر نیز به طور ویژه ساماندهی شده است، گفت: این آبگرمها نیز فرصتی بسیار مناسب برای مسافران نوروزی در منطقه است که بتوانند به نحو اساسی از این آبگرمها استفاده کنند.

فرماندار مشگین‌شهر از آمادگی تمامی دستگاههای اجرایی و ستاد نوروزی مشگین‌شهر برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم انجام شده است تا گردشگرانی که قصد حضور در مشگین‌شهر را دارند به راحتی از مناطق گردشگری، توریستی، تفریحی،‌ تاریخی و ورزشی شهرستان و نیز طبیعت این منطقه بازدید کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها