پذیرایی از ۱۰۰۰ زائر پاکستانی در سیستان و بلوچستان در طرح "آرامش بهاری"

پذیرایی از ۱۰۰۰ زائر پاکستانی در سیستان و بلوچستان در طرح "آرامش بهاری"

حمید گنجعلی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه هر سال با فرا رسیدن عید نوروز برنامه‎ای را با عنوان "آرامش بهاری" ویژه تعطیلات نوروزی اجرا می‎کند و با اجرای این طرح در بقاع متبرکه و برخی از موقوفات آمادگی لازم برای پذیرایی مسافران فراهم می‎شود.

مدیر موقوفه زائرسرای "امام رضا(ع)" زاهدان افزود: در 2 روز گذشته از 1000 نفر از زائران پاکستانی در قالب طرح "آرامش بهاری" در موقوفه زائرسرای "امام رضا(ع) زاهدان استقبال و پذیرایی شده است.

گنجعلی گفت: امسال بیش از 300 هزار نفر از زائران پاکستانی از مرزهای شرقی کشور وارد سیستان و بلوچستان شده‌اند که عمده آنها در این مورد استقبال و پذیرایی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: با آغاز طرح نوروزی آرامش بهاری موقوفه زائرسرای "امام رضا(ع)" زاهدان به 2 بخش پذیرایی از میهمانان داخلی و خارجی تقسیم شده و امکانات رفاهی لازم برای پذیرایی از آنها مهیا شده است.

گنجعلی گفت: 6 سالن با ظرفیت 3000 نفر برای اسکان زائرین پاکستانی و 20 اتاق چند تخته با امکانات تلوزیون، یخچال و سرویس‌های بهداشتی جدا برای پذیرایی از میهمانان نوروزی داخلی در این موقوفه مهیا شده است.

مدیر موقوفه زائرسرای "امام رضا(ع)" زاهدان افزود: طرح آرامش بهاری از 27 اسفندماه در این موقوفه آغاز شده و تا 15 فروردین‎ماه 96 ادامه دارد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها