دستگيري مهاجمان به پليس مشهد در شب چهارشنبه سوري

دستگيري مهاجمان به پليس مشهد در شب چهارشنبه سوري

فرمانده انتظامي خراسان رضوي گفت: 2 نفر از مهاجمان به نيروي انتظامي مشهد در شب چهارشنبه سوري، شناسايي و دستگير شدند.

سردار بهمن اميري مقدم ، يکشنبه در حاشيه آئين افتتاح ساختمان کلانتري 24 طبرسي مشهد افزود: چند نفر ديگر نيز که تصاوير آنها در آن ماجرا، در شبکه هاي اجتماعي منتشر شده بزودي دستگير شده و به سزاي اعمالشان خواهند رسيد.
در شب چهارشنبه سوري در هفته گذشته در مشهد عده اي با پرتاب نارنجک دست ساز به سمت خودرو راهنمايي و رانندگي، 2 نيروي پليس را که براي بررسي صحنه تصادفي در محدوده بلوارهاي هاشميه و هفت تير، حضور يافته بودند، مجروح و روانه بيمارستان کردند.
فرمانده انتظامي خراسان رضوي با تقبيح اقداماتي از اين دست و آسيب رساندن به نيروهاي خدوم پليس و آتش نشان ي، گفت: اين 2 همکار پليس بر اثر انفجارهايي که در ماشين و اطراف خودرو آنها رخ داده بود از ناحيه صورت، دست و پا دچار سوختگي شده اند و هنوز از آثار موج انفجار رهايي نيافته اند.
اميري مقدم افزود: 120 نفري که به علت رفتارهاي خلاف قانون و هنجارشکنانه در شب چهارشنبه آخر سال در مشهد دستگير شده بودند توسط دستگاه قضايي پرونده دار و شناسنامه دار شده اند و از اين به بعد شب چهارشنبه هر سال بايد خود را به پليس معرفي کنند.
او افزود: پليس با جولان اراذل و اوباش مماشات نمي کند و به دستور موکد داده شده تا با هر کسي که بخواهد اوباشگري کرده و نظم عمومي را مختل کند بدون تعارف و با تجهيزات و امکانات در اختيار محکم برخورد کنند.

منبع: آخرین خبر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • حسین
    0

    کار زشت و اشتماهی انجام دادند

  • علی معرف
    0

    الان اون ماشین پلیس مال راهنمائی رانندگیه ؟ بیشتر شبیه پلیس نیروی انتظامیه ......

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها