بیش از ۱۱هزار مرسوله پستی در استان مرکزی جابه‌جا شد

بیش از ۱۱هزار مرسوله پستی در استان مرکزی جابه‌جا شد

محمدعلی چراغی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به آخرین آمار مرسولات پستی استان مرکزی اظهار داشت: در مدت 11 ماهه امسال، 11 میلیون و 297 هزار ترافیک مرسولات صادره داشتیم که از استان مرکزی به مبادی استان‌های دیگر ارسال شده که از این تعداد پنج میلیون و 857 هزار فقره مربوط به اراک بوده که بیشترین ترافیک را داشته و کمترین آن مربوط به شهرستان آشتیان با 160 هزار و 567 فقره بوده است.

وی افزود: تعداد مرسولات وارده به استان هم 11 میلیون و 438 هزار فقره بوده که در استان توزیع شده و درمجموع ترافیک مرسولات وارده به استان و صادره از آن، 22 میلیون و 735 هزار فقره بوده که جابه‌جا شده است.

مدیرکل پست استان مرکزی تصریح کرد: یک میلیون و 847 هزار و 932 مرسوله از مرسولات صادره استان، درون‌استانی و 465 هزار و 16 مرسوله آن برون‌استانی بوده است.

چراغی خاطرنشان کرد: 8 میلیون و 611 هزار و 996 مرسوله تحت عنوان توزیع قبوض مخابرات، گاز و غیره بوده است، 348 دفتر شهری و روستایی در سطح استان در قالب ادارات پست، دفاتر پستی، دفاتر پیشخوان و دفاتر آی سی تی روستایی فعال هستند که 117 واحد شهری و 231 واحد آن روستایی است.

وی ادامه داد: اکثر مرسولات بین شهری در استان مرسولات پیشتاز، سفارشی، عادی و ویژه هستند و همچنین مرسولات مربوط به خرید و فروش‌های اینترنتی که از طریق پست جابه‌جا می‌شوند.

مدیرکل پست استان مرکزی با اشاره به اقدامات پست برای خدمت‌رسانی بیشتر گفت: شرکت پست تغییر و تحولات خوبی را در ارائه سرویس‌ها و خدمات در سه سال اخیر ایجاد کرده و درواقع شرکت پست از رویکرد سنتی به رویکرد نوین تغییر شکل داده است.

وی افزود: خدمات به صورت هوشمندانه و الکترونیکی ارائه می‌شود و با توجه به اینکه تغییر و تحولات امروز دنیا، ضرورت تغییر رویکرد شرکت پست به‌عنوان یک شرکت مهم، تاثیرگذار، با قدمت طولانی و جایگاه مناسب را ایجاد می‌کند که سرویس‌های آن باید متناسب با نیاز مشتریان باشد.

چراغی اضافه کرد: سعی کردیم با بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات و الگوبرداری از کشورهای پیشرفته سرویس‌های دارای سرعت، دقت، اطمینان و مورد نیاز مردم را ارائه دهیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها