۸ گروه امدادی تخصصی در شهرستان دیر مستقر شد+تصاویر

۸ گروه امدادی تخصصی در شهرستان دیر مستقر شد+تصاویر

حسین درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه امدادگران در رسیدگی به افراد بحران‌زده در طغیان آب دریا خدمات خود را ارائه می‌دهند اظهار داشت: هشت تیم تخصصی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر برای ارائه خدمات به حادثه دیدگان در طغیان آب دریا در دیر مستقر شدند.

وی بیان کرد: براثر طغیان آب دریا هفت نفر از مسافران نوروزی که در ساحل اسکان داشتند مصدوم و توسط تیم امداد و نجات دریایی جمعیت هلال احمر نجات و به بیمارستان کنگان منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه بر اثر طغیان آب دریا تعدادی خودرو واژگون شد گفت: در این حادثه آلاچیق‌های پارک ساحلی و تعدادی از درختان تخریب و قایق‌های صیادی نیز به زیر آب رفت.

درویشی با بیان اینکه 6 تیم امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان دیر و 2 تیم از بوشهر و کنگان جمعا 8 تیم در حال امدادرسانی هستند گفت: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان بوشهر در آماده باش کامل قرار دارند.

وی از نجات یافتن افراد گرفتار در طغیان آب دریا در دیر خبر داد و افزود: با تلاش امدادگران هلال احمر با هماهنگی‌های لازم 7 نفر که در طغیان دریا در ساحل دیر گرفتار شده بودند نجات یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به کمک به مفقودان طغیان آب دریا خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام مفقود شدن یک پسر بچه 8 ساله در جریان طغیان آب دریا در شهرستان دیر تلاش گروه‌های امدادی برای یافتن مفقودی ادامه دارد.

درویشی با بیان اینکه تخلیه آب از منازل حادثه دیدگان در دیر ادامه دارد افزود: امدادگران در راستای خدماترسانی به حادثهدیدگان طغیان آب دریا در دیر با استفاده از پمپ عملیات تخلیه آب از 50 خانه که دچار آبگرفتگی شدند آغاز کرده‌اند.

وی از فروکش کردن امواج آب دریا در دیر خبر داد و تصریح کرد: با توجه به وجود تجهیزات امدادی در دیر آمادگی کامل برای اسکان اضطراری مسافران و مردم وجود دارد و سالن‌های ورزشی با امکانات کامل را برای این منظور آماده شده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها