ارائه پنچ خدمت سلامت محور و فرهنگی در چادرهای جوانان هلال احمر

ارائه پنچ خدمت سلامت محور و فرهنگی در چادرهای جوانان هلال احمر

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم ، مسعود حبیبی ضمن - رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اظهار داشت: در سه روز ابتدایی طرح نوروزی 83 هزار و 902 نفر از هموطنان با مراجعه به پایگاه‌های ایمنی و سلامت در سراسر کشور، خدمات دریافت کردند.

وی با اشاره به مشارکت حدود 6 هزار جوان در اجرای سه روز ابتدایی طرح افزود: جوانان داوطلب هلال احمری، مجریان اصلی طرح نوروزی هستند چراکه بدون همکاری و مشارکت داوطلبانه آنان، نمی‌توانستیم طرح را در این وسعت اجرایی کنیم.

رئیس سازمان جوانان ادامه داد: تست فشارخون و خدمات مشاوره ای پیشگیری از ایدز و اعتیاد، ارائه برنامه‌های فرهنگی در فضای دوستدار کودک و خیمه‌های نماز از جمله خدمات پایگاه‌های نوروزی است. همچنین مسافران می‌توانند نقشه استان، بروشور و سایر اقلام اطلاعاتی مورد نیاز را از پایگاه‌ها دریافت کنند.

دکتر حبیبی خاطرنشان کرد: میثاق نامه کمپین «نه به تصادفات جاده ای» در محل ایستگاه‌های طرح نوروزی قرار گرفته است و مردم می‌توانند با امضای آن عضو کمپین شوند. همچنین علاقمندان می‌توانند با کمک ربات تلگرامی safarsalem_bot@، پوستر اختصاصی خود را برای عضویت در کمپین طراحی کنند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها