پرداخت ۶۰ میلیارد تومان اعتبار قطار شهری اهواز به سال آینده موکول شد

پرداخت ۶۰ میلیارد تومان اعتبار قطار شهری اهواز به سال آینده موکول شد

شهرام شاهین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره وعده محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه‌ریزی و بودجه در زمینه تخصیص 60 میلیارد تومان اعتبار به قطار شهری اهواز اظهار داشت: بنا بود که قبل از پایان سال 60 میلیارد تومان برای تکمیل و ادامه عملیات ساخت قطاری شهری اهواز پرداخت شود اما تاکنون این اعتبار پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه واریز 60 میلیارد تومان در حال گذراندن مراحل اداری است، افزود: روند اداری 10 الی 12 ردیف پروژه همراه با پروژه قطار شهری در دست پیگیری است و به دلیل اینکه 2 پروژه از نظر اداری نیاز به اصلاح دارند مجددا برای اصلاح فرستاده شد ولی با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال هستیم، تکمیل روند اداری به سال آینده موکول شد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اهواز درباره تغییر پیمان‌کار قطار شهری اهواز گفت: گزینه‌های احتمالی برای تغییر پیمانکار وجود دارد اما تصمیمات شورای سازمان در زمینه تغییر پیمانکار به شرایط زیادی بستگی دارد.

وی تصریح کرد: همیشه تغییر پیمان‌کار جز آیتم‌های کارفرما است اما تلاش می‌کنیم پیمان‌کار فعلی کار خود را ادامه دهد به دلیل اینکه کمک به پیمان‌کار برای انجام فعالیت خود در خصوص قطار شهری به تصمیم‌گیری و کارهای زمان‌بر حقوقی تغییر پیمانکار اولویت دارد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها