بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی پارس‌آباد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی پارس‌آباد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

مجید خدابخش بعد از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه اردبیل اظهار داشت: تکمیل بیمارستان 160 تختخوابی شهرستان پارس‌آباد که از سالها پیش از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان با اقدامات انجام یافته فصل بهار سال آینده تکمیل می‌شود و در حال حاضر تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی افزود: جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از جمله مهمترین اقداماتی است که دستگاههای اجرایی باید به آن توجه کنند، چرا که اگر از ظرفیتهای این سرمایه‌گذاران به خوبی استفاده شود شاهد برطرف شدن کمبودها و محدودیتهای مالی خواهیم بود و از این طریق می‌توانیم به تمامی اهداف مورد نظر در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

استاندار اردبیل گفت: باید این موضوع مورد توجه واقع شود که اعتبارات دولتی به تنهایی کافی نبوده و برای اجرای بسیاری از پروژه‌ها باید از همکاری و مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استفاده شود تا بتوانیم از این طریق شاهد رشد و توسعه استان و تکمیل پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف باشیم.

خدابخش بیان کرد: ادارات ملزم به پرداخت هزینه‌های آب و گاز و برق هستند و نیاز است که مدیریت مصرف منابع در هر کدام از این موارد رعایت شود تا از این طریق شاهد بهبود وضعیت و کاهش هزینه‌ها باشیم که نیاز است در این زمینه تصمیمات و راهکارهای اساسی اتخاذ شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل نیز در این جلسه تصریح کرد: در حال حاضر برنامه‌ریزی‌های اساسی در رابطه با پرداخت هزینه‌های مصرفی آب و برق و گاز ادارات استان انجام شده و از سال آینده نیز این هزینه‌ها به صورت خودکار از اعتبار دستگاهها کسر می‌شود.

اقبال عباسی افزود: انتظار می‌رود در رابطه با مشکل تامین بخشی از اعتبارات هزینه‌های آب و برق و گاز توسط نیروهای قراردادی اقدامات لازم و اساسی انجام شود تا بتوانیم این مشکل اساسی را در آینده‌ای نزدیک برطرف کرده و برای حل آن تصمیمات اساسی اتخاذ کنیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها