خانواده ای ۴ نفری قربانی حادثه اسیدپاشی در شهرضا/ وضع کنونی هر ۴ نفر مساعد است

خانواده ای ۴ نفری قربانی حادثه اسیدپاشی در شهرضا/ وضع کنونی هر ۴ نفر مساعد است

فریدون عابدینی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: حدود ساعت 12 ظهر امروز 4 نفر از اعضای خانواده ای را از شهرضا به این بیمارستان منتقل کردند که در حال حاضر پزشکان نمی توانند نظر دقیقی در مورد شدت سوختگی و آسیب دیدگی آنان اعلام کنند اما با این حال در وضع مساعدی به سر می‌برند.

وی با اشاره به اینکه پزشکان متخصص این افراد را از ناحیه چشم و تنفس مورد معاینات دقیق قرار می دهند، افزود: سوختگی از مواردی است که پس از چند روز و با گذشت زمان شدت و آسیب دیدگی آن در افراد مشخص و اقدامات لازم برای جلوگیری از خطر نابینایی و دیگر موارد انجام می شود.

رئیس بیمارستان تخصصی سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان گفت: خصومت های شخصی و خانوادگی  سبب بروز آسیب های جسمی و روحی در افراد می شود که گاهی غیرقابل جبران و بدون برگشت است.

به گزارش تسنیم، صبح امروز خانواده ای چهار نفری در شهرستان شهرضا در حادثه ای اسیدپاشی، دچار آسیب دیدگی از ناحیه سر، صورت و پا شدند.

سرهنگ جهانگیر کریمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در این حادثه پدر، مادر و پسر خانواده در منزل، با پاشیده شدن اسید از ناحیه صورت و سر به شدت مجروح شدند و دختر خانواده هم از ناحیه پا آسیب دید. هر چهار نفر برای درمان به مرکز سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان منتقل شدند.

سرهنگ ستار خسروی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان هم گفت: علت این حادثه اختلافات خانوادگی بوده است که سبب آسیب دیدگی پدر 53 ساله، مادر 48 ساله، پسر 23ساله و دختر 20 ساله این خانواده شد.

مضنون شناسایی شده و نحوه وقوع حادثه و انگیزه وی در حال بررسی است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها