اسباب‌کشی نوروزی در آذربایجان غربی ممنوع شد

اسباب‌کشی نوروزی در آذربایجان غربی ممنوع شد

سردار ناصر اصلانی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به خدمات انتظامی پلیس در 11 ماهه سال 95 اظهار کرد: جلسات متعددی با مسئولان استانی برای مدیریت هر چه بهتر ایام نوروز 96 صورت گرفته است و امسال امیدواریم بتوانیم در وقوع جرائم مختلف بیش از پیش شایسته عمل کنیم و آن را به حداقل برسانیم.

وی بیان کرد: به سبب خالی بودن منازل مسکونی در ایام نوروز اسباب کشی در این ایام از 25 اسفند 95 تا 13 فروردین 96 ممنوع است و این مهم فقط با هماهنگی با کلانتری محل سکونت انجام می‌پذیرد چراکه ناهماهنگی با کلانتری سبب سوء استفاده سارقان می‌شود و احتمال سرقت در این ایام را افزایش می‌دهد.

اصلانی اظهار کرد: اخیراً قاچاق­چیان طلا درصدد خروج بیش از 6 کیلوگرم طلا در شهرستان خوی از مرز ماکو-بازرگان بودند که با تلاش شبانه‌روزی ماموران انتظامی بازداشت و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی اظهار کرد: متکدیان اجازه فعالیت در محورهای مواصلاتی، مقابل پاسگاه‌ها و خیابان‌ها را ندارند و با افراد خاطی برخورد می‌شود و طرح جمع‌آوری معتادان در سطح استان آغاز شده است و مکان‌های مناسبی جهت نگهداری از این افراد در نظر گرفته شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان­ غربی گفت: بیکاری جوانان و مشکلات اجتماعی جامعه از عمده دلایل وقوع جرم در آذربایجان‌غربی است و ازین رو وقوع جرم در استان نسبت به سال 94 با 15 درصد افزایش روبه‌رو بوده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها