۸ هزار کنتور هوشمند برق در استان آذربایجان غربی نصب شد

۸ هزار کنتور هوشمند برق در استان آذربایجان غربی نصب شد

اکبر حسن بگلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با تشریح اقدامات شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در سال 95 اظهار کرد: امسال در سطح استان 8 هزار و 185 دستگاه کنتور هوشمند برق نصب و راه‌اندازی شده است.

وی افزود: نصب کنتور هوشمند برق برای کاهش دخالت و خطای نیروی انسانی در قرائت و صدور قبوض و بهبود در وصول، در کاهش تلفات فنی و غیر فنی شبکه‌های توزیع برق تأثیرگذار است.

وی تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی در اصلاح توسعه مقطع شبکه فشار متوسط به طول 250 کیلومتر در سطح استان انجام داده است.

حسن بگلو گفت: شرکت توزیع برق در سطح استان آذربایجان غربی اقدام به احداث شبکه فشار ضعیف با استفاده از کابل خود نگهدار در 400 کیلومتر و جایگزینی کابل خود نگهدار به‌جای شبکه سیمی در نقاط آلوده به طول 250 کیلومتر کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اعلام نصب 300 دستگاه ترانس‌های کم تلفات و حجم کوچک به تسنیم گفت: 30 هزار مورد از اتصالات سست شبکه تعمیر و بهبودیافته و 35 هزار کنتورهای معیوب تعویض و جایگزین کنتورهای معیوب شده است.

حسن بگلو اظهار کرد: شناسایی، تبدیل و جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز به تعداد 10 هزار مورد و 440 هزار دستگاه از کنتورهای مشترکین تست و بازرسی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی گفت: 7 مگاوات نیروگاه تولید پراکنده برق در سطح استان آذربایجان غربی احدات شده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها