محدودیت ترافیکی در محور قدیم ساوه به همدان اعمال می‌شود

محدودیت ترافیکی در محور قدیم ساوه به همدان اعمال می‌شود

سرهنگ ایرج کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به برنامه‌های نوروزی پلیس‌راه استان مرکزی اظهار داشت: طرح نوروزی از تاریخ 25 اسفندماه سال 95 در استان مرکزی اجرائی شده و تا پایان روز 14 فروردین‌ماه سال آینده نیز ادامه دارد و در این طرح حداکثر توان عملیاتی پلیس‌راه به‌کار گرفته‌ شده است.

وی افزود: در راستای اجرایی شدن دقیق و موثر طرح نوروزی استان مرکزی خودروهای کنترل نامحسوس نیز در محورهای استان مرکزی فعالیت دارند و موظفند با تخلفات حادثه‌ساز برخورد جدی داشته باشند.

رئیس پلیس‌راه استان مرکزی تصریح کرد: تمامی محورهای مواصلاتی استان مرکزی توسط اداره‌کل راه‌‌وشهرسازی استان مرکزی خط کشی شده است و درحال حاضر آماده تردد هستند و هیچ‌گونه مشکل اعم از مشخص نبودن محدوده راهی در محورها وجود ندارد.

کهریزی ادامه داد: در راستای کاهش میزان تخلفات و حوادث رانندگی تمامی مدیران فنی شرکت‌های مسافربری سطح استان مرکزی قبل از اجرای طرح نوروزی در یک دوره آموزشی تمامی آموزش‌های لازمه را فرا گرفتند تا در ایام نوروز با مشکل جدی مواجه نشوند.

وی عنوان کرد: محدودیت ترافیکی از تاریخ 26 تا 30 اسفند ماه در محور قدیم ساوه به همدان اعمال می‌شود و این محدودیت از ساعت 8 صبح تا 24 شب تداوم دارد.

رئیس پلیس‌راه استان مرکزی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز اگر راننده متخطی دو تخلف حادثه‌ساز داشته باشد خودرو آن فرد به مدت 72 ساعت در توقیف پلیس‌راه می‌ماند زیرا خط قرمز اعمال قوانین در این ایام برخورد با تخلفات حادثه‌ساز اعم از سرعت، سبقت غیرمجاز و تجاوز به چپ درنظر گرفته شده است.

کهریزی بیان کرد: ناوگان مسافربری استان مرکزی توسط سامانه هوشمند سپهوند تحت کنترل گرفته شده‌اند و به رانندگانی که قصد سفر در روزهای پایانی سال را دارند توصیه می‌کنیم شرایط جوی هوا را در نظر داشته باشند زیرا در این ایام دو سامانه بارش‌زا در آسمان استان مرکزی فعالند و به این سبب رعایت سرعت مطمئنه الزامی است.

وی افزود: از رانندگان درخواست داریم در طول سفر فاصله طولی خود را با وسیله نقلیه مقابل حفظ کنند و سرنشینان کمربند ایمنی خودرا ببندند، پرهیز از عجله بی‌مورد و رانندگی در زمان خستگی نقش بسیار موثری در کاهش میزان تصادفات جاده‌ای ایفا می‌کند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها