قهرمان ووشو جهان: دیروز از بیمارستان مرخص شدم/فعلا شرایطم خوب است

قهرمان ووشو جهان: دیروز از بیمارستان مرخص شدم/فعلا شرایطم خوب است

شهربانو منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم پیرامون بستری شدنش در بیمارستان و علت آن اظهار داشت: مدتی بود که در سمت چپ بدنم دچار درد بودم و فکر می‌کردم که شاید گرفتگی عضلات باشد و از مراجعه به دکتر و پیگیری رفع این درد منصرف شدم.

وی ادامه داد: چند روز پیش که از خانه خارج شدم تا کارهایی که داشتم را انجام دهم درد سمت چپ بدنم بسیار شدید شد و دچار تنگی نفس شدم و دست سمت چپم بی حس و دیگر متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد و دیدم در اورژانس هستم.

قهرمان ووشو جهان افزود: در بیمارستان سه نوار قلب گرفتند که نخستین نوار قلبم خوب بود اما دو نوار قلب دیگر کمی مشکوک بود که از سوی پزشک اورژانس گفتند که باید دو روز تحت مراقبت‌های ویژه باشید و دیروز نیز از بیمارستان مرخص شدم و شرایطم خوب است.

وی درباره شایعه حمله قلبی که در شبکه‌های اجتماعی انتشار پیدا کرده بود گفت: سمت چپ که قلب قرار دارد دچار درد بود اما حمله قلبی نبود و به بیمارستان نیز که انتقال پیدا کردم با انجام تست‌های ورزشی و نوار قلب پزشک‌های بیمارستان گفتند که دو نوار قلب شما کمی مشکوک است و دو روز بستری شدن در بیمارستان و تحت مراقبت‌های ویژه را تجویز کردند.

وی در پایان پیرامون مسابقات پیش رو و حضور در این مسابقات اظهار داشت: تا 15 فروردین‌ماه استراحت خواهم کرد و از 16 فروردین‌ماه تمرینات خودم را برای انتخابی تیم‌ملی آغاز خواهم کرد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها