مشکلی در تامین امنیت کاروان‌های راهیان نور نداشته‌ایم

مشکلی در تامین امنیت کاروان‌های راهیان نور نداشته‌ایم

سردار حسین اشتری با حضور در یادمان شهدای هویزه و زیارت قبور شهدای این شهرستان با بیان اینکه امروز خداوند فرصتی را برای عرض ارادت و خدمت به شهدا و خانواده شهدا داده است اظهار داشت: در هویزه رشادت‌ها و دلاوری‌های بسیاری وجود دارد. در این شهرستان دانشجویان، دانش آموزان و مردم زیادی از اقشار مختلف در بهترین زمان عمر خود با ایستادگی در برابر تهاجمات دشمن به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

وی افزود: شهدای هویزه برای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی که ملموس ترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی ایران است و همچنین دفاع از تمامیت ارضی کشور تا پای جان دادن ایستادند و با ریختن خون خود مانع از تجاوز‌های دشمن به خاک میهن شدند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: مراسم و حرکت با شکوه راهیان نور و بازدید شهروندان مختلف به ویژه جوانان و نسل جدید از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی کشور از جمله حرکت‌های خوبی در راستای معرفی رشادت‌های بزرگ مردانی است که روزگاری در این خطه به مبارزه با باطل پرداختند.

وی با اشاره به تمهیدات نیروی انتظامی برای کاروان‌های راهیان نور عنوان‌کرد: هرسال همزمان با فرارسیدن سفرکاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور به منظور ایجاد ترافیکی روان در سطح جاده‌ها نیروی انتظامی تمهیدات ویژهای در نظر گرفته می‌گیرد تا زائران بدون دغدغه و مشکلی در یادمان‌ها حضور یابند.

سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی از ابتدا تا انتهای مقصد همراه کاروان‌های راهیان نور است، بیان‌کرد: به لطف خداوند و دعای خیر مردم همچنین تلاش‌های نیروهای نظامی،انتظامی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تا کنون مشکلی پیش نیامده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها