سر و صدای اقدامات دولت بیش از کارهای انجام شده است

سر و صدای اقدامات دولت بیش از کارهای انجام شده است

حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا در خطبه‌های نماز جمعه زابل اظهار داشت: دولت‌مردان در سال جاری فعالیت‌هایی داشته‌اند که از زحماتشان تشکر می‌کنیم؛ به ویژه فرمانداران، اما به طور کلی خیلی از مطالبات مردم روی زمین مانده یا به تعبیری روی هوا مانده، مطالباتی که مردم داشتند و دوست داشتند که به طور واقعی به آنها و مشکلات رسیدگی و اثر آن در جامعه دیده شود.

امام جمعه زابل ادامه داد: ما منکر زحمات دولت‌مردان نیستیم و نمی‌گوییم کاری انجام نشده، اما می‌گوییم بیش از اصل کار سر و صدای آن کار بوده و این صحیح نیست. طرح گازرسانی و روشن شدن مشعل گاز در زاهدان از همین مقوله است. تحقق وعده دولت به مردم موقعی است که مشعل گاز در خانه‌ها روشن شود، نه اینکه لوله گاز امروز بیاید و گاز چهار، پنج سال دیگر به منازل مردم برسد.

امام جمعه زابل اضافه کرد: مقوله افتتاح پروژه‌های از قبل افتتاح شده نیز از همین مقولات است و اینها توهین به شعور مردم محسوب می‌شود و امیدواریم که دیگر تکـرار نشود.

وی گفت: از مطالبات مردم سیستان مدیریت درست مرز است؛ چرا مردم باید تنها در مشکلات مرز سهیم باشند و در منافع آن هیچ سهمی نداشته باشند؟ چرا از درآمد مرزی ماهیانه 20 میلیارد تومان و سالی 250 میلیارد تومانی که خود مسئولان اعلام کرده‌اند مردم و شهرستان‌های منطقه که به شکل روستا هستند و هنوز استاندارهای شهری را به خود ندیده‌اند، حقی نداشته باشند؟

کیخا ادامه داد: این‌ها حرف‌های مردم سیستان است، اگر این حرف‌ها غیرمنطقی است بگویید تا ما از شما عذرخواهی کنیم و اگر منطقی است "بسم‌الله" اقدام و عمل را شروع کنید.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها