۱۰۰ طرح عمرانی امسال در آران و بیدگل به بهره‌برداری رسید

۱۰۰ طرح عمرانی امسال در آران و بیدگل به بهره‌برداری رسید

ابوالفضل معینی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد ادارات آران و بیدگل در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اظهار داشت: فعالیت و مشارکت 90 درصدی نهادهای مردمی و خصوصی در پیشرفت و توسعه شهرستان، آران و بیدگل را به عنوان نماد و الگوی اقتصاد مقاومتی در کشور معرفی کرده‌ است.

فرماندار آران و بیدگل از احداث و افتتاح 100 طرح عمرانی در سال 95 در آران و بیدگل خبر داد و گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال از اعتبارات دولتی و مشارکت بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده‌ است.

وی با توصیه به مدیران و مسئولان ادارات شهرستان آران و بیدگل برای خدمت‌رسانی به مردم خاطر نشان کرد: از آن جا که صاحبان صنایع و بخش خصوصی در توسعه شهرستان نقش تاثیرگذاری ایفا می‌کنند نباید در مسیر راه آنان سنگ‌اندازی شود یا در پیچ و خم‌های اداری از ادامه کار ناامید شوند.

معینی‌نژاد با اشاره به طرح‌های در حال احداث شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: جاده گرمسار و کنار گذر آران و بیدگل، ساختمان پلی‌کلینیک تامین اجتماعی، تکمیل جاده بخش مرکزی و احداث دو مرکز بهداشت روستایی از جمله طرح‌هایی است که در 6 ماه نخست سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها