مشکلات بازنشستگان در برنامه ششم توسعه پیگیری می‌شود

مشکلات بازنشستگان در برنامه ششم توسعه پیگیری می‌شود

اردشیر نوریان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک پیشاپیش سال نو اظهار داشت: امیدوار هستیم امسال، سال آزادگی اُسرای اسلام از بند رژیم صهیونیستی و پیروزی در جبهه‌های سوریه، لبنان و یمن باشد.

وی با بیان اینکه به سبک و روش امام خمینی(ره) همیشه دولت‌ها مورد حمایت هستند و هر دولتی که در راه اسلام قدم بردارد وظیفه خود می‌دانیم که از این دولت حمایت کنیم، افزود: در این زمینه تلاش می‌کنیم که دولت در زمینه خدمت‌رسانی و رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و روابط بین‌الملل فعالیت‌های مهمی انجام دهیم.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظیفه اصلی من وکالت مردم و پیگیری مطالبات به حق مردم است، بیان کرد: در طول یک سال آنچه در بضاعت بود انجام شد اگر چه نقد و انتقاداتی است که به جان می‌خریم و برای رفع آن تلاش می‌کنیم.

نوریان با بیان اینکه در بودجه سال 96 تلاش‌های خوبی صورت گرفته که آثار آن از سال آینده نمایان می‌شود، خاطرنشان کرد: برای ارتقای سطح رفاه و معیشت مردم اعتبارات قابل قبولی پیش بینی شده اگرچه استان ما نسبت به سایر استان‌ها عقب‌تر است.

وی با اشاره به فضای همدلی بین نمایندگان استان گفت: طبعا اندیشه، وحدت و برادری، اندیشه‌ای نیست که سبب جلوگیری از انجام وظیفه و تکلیف شود، باید منافع عمومی بر منافع خصوصی ارجحیت یابد که اگر غیر از این باشد باید مسئولیت به دیگری واگذار شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روش‌های غیر تریبونی برای رفع مشکلات بهتر است، تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه اشکال باید از این طریق موضوعات حل و فصل شود.

نوریان با اشاره به اولویت‌های مجمع نمایندگان استان ادامه داد: در سطح ملی همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، تلاش‌ها زیاد بوده اما نتایج قابل ملموسی در معیشت مردم حس نشده است، مصوبات قانونی باید به سمتی رود تا این نتایج در اقتصاد مردم حس شود.

وی با اشاره تمرکز بر روی موضوعاتی که مربوط به اقشار آسیب‌پذیر از سوی نمایندگان خاطرنشان کرد: بر وضعیت بازنشستگان، کارمندان، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تمرکر خاصی شده که این موضوعات در برنامه ششم نیز پیگیری می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت ارتباطات استانی تصریح کرد: در این راستا باید خطوط ارتباطی در سراسر استان گسترش یابد و راه آهن باید از مرکز استان عبور و بیشتر بخش‌های استان را تحت پوشش قرار دهد.

نوریان با اشاره به موضوع آب افزود: مطالبات به حق مردم باید در حوزه آب پیگیری و همه مسائل باید به صورت یک طرح جامع همه جانبه پیگیری شود.

وی با اشاره به اولویت‌های نمایندگان مجلس در سطح ملی و استانی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی، سیاست خارجی، علم و فناوری، امنیت، فرهنگ و فضای مجازی از جمله موضوعات مورد تأکید رهبر و مورد پیگیری در مجلس است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها