سنت‌های حسنه اسلامی و مذهبی در نوروز احیاء شود

سنت‌های حسنه اسلامی و مذهبی در نوروز احیاء شود

امام جمعه موقت برازجان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) بر الگوپذیری از این بانوی بزرگ اسلام تاکید کرد و اظهار داشت: حضرت زهرا(س) در تمام مراحل زندگی دارای آموزه‌های بسیاری است که باید از آنها برای سعادت و کمال الگو برداری شود.

حجت‌الاسلام حسین شیخی با گرامیداشت 29 اسفند روز ملی شدن صنعت نفت خاطر نشان کرد: آن کسانی که از عقب افتادگی و وابستگی ایران منتفع می‌شدند امروز دشمن خونین جمهوری اسلامی ایران هستند.

خطیب نماز جمعه برازجان با اشاره به اینکه هدف دشمن از تحریم، جدا کردم مردم از نظام است تصریح کرد: ایجاد مشکلات اقتصادی، رکود، تورم از اهداف دشمن در راستای ایجاد تحریم‌ها است که در این راستا پیشرفت اقتصادی پادزهری قوی برای ناامیدی دشمن است.

امام جمعه موقت برازجان با تبریک عید نوروز افزود: تکریم دوستان، خویشاوندان و همو‌طنان از ویژگی‌های عید نوروز است که در این روز فرخنده برای تحقق حاجت‌ها و برآورده شدن آرزوها، کسب علم و دانش، ازدواج و مسافرت برنامه‌ریزی می‌شود.

شیخی با تاکید بر توجه به سنت حسنه در ایام نوروز گفت:احیاء سنت‌های حسنه اسلامی و مذهبی یکی از ضرورت‌های برگزاری مراسم جشن عید نوروز است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها