دولت از استکبار تنها «وعده نسیه» دریافت کرد/مذاکره هیچ سودی به ایران نرساند

دولت از استکبار تنها «وعده نسیه» دریافت کرد/مذاکره هیچ سودی به ایران نرساند

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قزوین اظهار داشت: متاسفانه در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل آمار درست و شفافی در زمینه اشتغال و وضعیت تولید از سوی مسئولان ارائه نشد.

وی بیان کرد: واردات نقطه مقابل رونق اقتصاد و تولید بوده که متاسفانه شاهد واردات بی‌رویه در سطح کشور هستیم که این مهم به تولید و اقتصاد کشور ضربه بزرگی وارد می‌کند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: واردات نه تنها مشکلات اقتصاد و تولید را برطرف نمی‌کند بلکه به اقتصاد دیگر کشورها سوددهی می‌کند.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به اینکه مستکبران طرف مذاکره هیچ سودی به ایران نرساندند، تصریح کرد: آمریکا و دیگر شیاطین بزرگ به نفع مردم ایران اقدامی نخواهند کرد چراکه اقتصاد کشور آمریکا در حال فروپاشی بوده و نباید به آنها اعتماد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد:دولت امتیازات بسیاری به استکبار داده اما تنها وعده نسیه از آنها دریافت کرده و مسئولان باید بپذیرند که مستکبران هیچ‌گاه به وعده خود عمل نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه مسئولان نباید از انتقادات دلخور شوند، خاطرنشان کرد: انتقادات و موعظه‌هایی که از تریبون نماز جمعه خطاب به برخی مسئولان گفته می‌شود در راستای اصلاح امور و خیرخواهانه بوده و مدیران نباید دلخور شوند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: ارتقاء اقتدار نظام و پیشرفت‌های ویژه در عرصه موشکی را می‌توان از نقاط قوت سال 95 برشمرد که در سایه فرامین رهبری و اتحاد مردم محقق شد.

آیت‌الله عابدینی عنوان کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات 96 هستیم از مدیران و مسئولان خواستاریم حل مشکلات مردم را در اولویت قرار دهند و بیش از حد درگیر مسائل سیاسی و انتخاباتی نشوند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها